lørdag 25. desember 2010

Lesestoff


Inga jul utan rikeleg med lesestoff.
Denne gong i form av diverse uke- og interiørblad.
Svigerforeldra mine var på besøk hos svigerinna mi, Snillpike, tidlegare i månaden.
Då dei kom heim hadde dei  med seg ein stor pose med blad til meg.
Tusen takk Ann Helen!


Eg er så vidt begynt på bunken, og eg sparar dei fine interiørblada til sist:)
Ikkje alt er like aktuelt for meg, men det er kjekt å sjå korleis andre har det i sine heimar.
Det er også mange gode tips om oppussing, ting ein kan lage sjølv og ikkje minst mange fristande bilder av slikt ein kan få kjøpt... 

No sit eg og kosar meg med litt av snopet som låg i julesokken min.
Nissen har tydeligvis tenkt å feite meg opp i jula:)

Ha ein fin kveld!


2 kommentarer:

Hjertelill sa...

Hei og god jul:)
Håper du koser deg i jula! Så mye fint du har laget, både julestrømpe og heklepynt - nydelig.
Kos deg med bladene, når jeg skal slappe av så elsker jeg å ha noe gode blader å titte i.
Juleklem fra Sørlandet

Fragmenter sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min. Kjekt at du vil være med på min lille Nyttårs-GiVekk! Mye fint og kjekke tips her hos deg. Syns du hadde heklet noen nydelige snøkrystaller. Kan jeg spørre om oppskrift? Tilgjengelig på nett? Tenkte det kunne være en fin romjulssyssel. Sånne krystaller syns jeg godt kan henge hele vinteren, ikke bare i julen. Ønsker deg ei fin romjul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...