onsdag 29. desember 2010

RETRO FANTASTISK


 Eg har enno ein gong vore så heldig å få to gamle dynetrekk av ei dame i bygda.
Kjempeflotte fargar og mønster!
Og eg er ikkje spesielt glad i rosa til vanleg, altså:)
Det var eit lite skar i gleda, for stoffet er fullt av nuppar.
Nuppane er ikkje i sjølve stoffet, men meir i overflata eller oppå.
På bildet over har eg brukt nuppefjernar, og den fungerte utmerka.
Det verkar ikkje som om det er bomull - kanskje syntetblanding?
Dåke kan i alle fall sjå god forskjell frå bildet under...

 

I dag skal vi ha besøk av mamma og mellomste søster med familie. 
Eg har to søstre og begge bur i Oslo, så det er ikkje så ofte vi ser kvarandre.
Det blir pizzabollar eller -snurrar på menyen:)

Ha ein riktig fin dag!



9 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

wow, liker stoffet:)Du er heldig som har din helt egen "stoffpusher". Skal samle de finste stoffene mine nå en dag og sende deg bilder, så får vi se hva vi vil bytte av hverandre:) Spennende:)

Klem fra Trine, som synes det høres koselig ut med besøk av langveisfarenede:)

SNILLPIKE♥ sa...

Flott stoff. Koselig med besøk i romjula, du må helse masse til dei frå oss her i sørvest.

Randi sa...

Hei!! Kjempefint stoff! Rosa og oransje sammen er så friskt og fint!! Jeg blir også gjerne med på stoffbytte, om jeg har noe dere kunne tenkt dere:)
Ha en superfin dag! Søstre er gull verdt!!
Klem!!!

an-magritt sa...

Nydelig stoff! Heldige du!
Nyte dagene!

Anonym sa...

Dette var jo nydelig stoff! Flotte farger!
Ønsker deg ei fortsatt fin romjul.

Klem fra Marit

Nina sa...

Det var et skikkelig fint retrostoff. Som jeg ikke har sett maken til før. Rosa og oransje er en fargefavoritkombinasjon hos meg.

I kveld skal det bli taco hos en vennefamilie. Godt at man er tilbake til taco, pizza og spaghetti-hverdagen ;).

Fragmenter sa...

Så fint stoff du har fått tak i! Flotte farger og mønster. Kos deg med familiebesøk:-) Klem

kimberlee.blogg.no sa...

Nydelig stoff med masse fine farger.. Koselig med besøk i romjula..

Lotten sa...

Wow vilket läckert tyg! Jag älskar de färgerna tillsammans.... rosa-orange får alltid mitt hjärta att slå extraslag ;-)

Gott Nytt År!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...