onsdag 2. februar 2011

Drøm i rosa og lilla

 

Eg var så heldig å få enda eit gammalt dynetrekk av min gode nabo Astrid:)
Dette går i rosa og lilla på lys lilla bakgrunn.
Nyyydeleg fint!
 Det er attpåtil i veldig bra stand, til tross for at det har vore mykje brukt... også dei siste åra...

 

  Eg skulle redigere desse bilda i Picasa, men fargane vart heilt feil.
Så difor satsar eg på uredigert denne gongen.

 

No skal eg prøve meg på å sy ei vimpelrekke.
Har jo sett så mange fine rundtom her inne.

Ha ein flott lillelørdag!


 

9 kommentarer:

MøbelPøbel sa...

Ååå..det var fiint! Gleder meg til å se resultatet:)

Skjerstad sa...

Sukk så fine stoffer :) Det blir sikkert en fin vimpelrekke !

Klemmer fra Janne

Randi sa...

HEI! Herlig stoff!! :) Var veldig moro på sykurs. Jeg som har mønster-angst fikk noe å bryne meg på! Hehe! Men starta med noe enkelt da!! Glede meg te å sjå vimpelrekka du ska sy!!
Fin kveld til deg! Jeg er sjukesøster, Eskil har fått skikkelig innfluensa :(
KLEM!

an-magritt sa...

Det var utrolig vakkert!
Heldige du.

Ha en fin kveld fortsatt.

kimberlee.blogg.no sa...

Det var kjempefint..
Jeg må si at du er heldig:)

Duse Pasteller sa...

så nydelig det var! skulle gjerne hatt en bit av det;)
takk for fine ord hos meg!♥

klem, Janni:)

Kiiromi sa...

Jaa,dröm var verkligen det rätta ordet.

/Mia :)

Unknown sa...

Så hærligt stoff!
Heldige du altså :o)

Skikkelig god helg te deg og takke for skryt og godord ;o)

an-magritt sa...

Takk for superhyggelig kommentar hos meg.
Det varmer og gleder meg langt inn i sjelen.

Ha en fin helg, kjære du!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...