fredag 4. mars 2011

Fillelotteri

Ja, det er vel all grunn til å lure på kor eg vil med den overskrifta!
Det har seg slik at kallen plutseleg ein kveld seier: "Kanskje eg har noko stoff du kan vere interessert i... i bagasjerommet på arbeidsbilen... ja, eg fekk noko sengetøy som eg kunne bruke til filler..."


 
Ut i bilen bar det, og der mellom verktøy og andre nyttige ting, smurning og anna skit låg sekken med desse stoffa.
Heilt uaktuelt å bruke til filler, må du skjøne!  
Måtte jo sjølvsagt erstatte desse stoffa med nokre frå mitt eige fillelager:)  



Og no kjem eg til det endelege poenget, nemleg eit lite lotteri med litt av desse stoffa i gevinst.
Har du lyst til å vere med, så legg igjen ein kommentar under innlegget.
Alle får 1 lodd  kvar.
Har du ikkje eigen blogg, så legg igjen mailadressa di.
Trekning vert søndag 6. mars kl. 20:00.

Lykke til! 


 

10 kommentarer:

Bondekona sa...

Juhu! Jeg er med!
:D
(prøver å få tatt bilder av det blå stoffet, men sliter litt med kombinasjonen ny tlf/låne-pc/sviktende picasa)

an-magritt sa...

Ja, vil gjerne være med!!

:)

Klemmeklem

marian sa...

Eg vil sjølsagt vera med på dette! Fine stoff du!

Marian

Shy sa...

Ha, ha! Det var ei artig historie! Merkeleg kor mykje gammalt sengesett som er i omløp i området ditt! Eg vert ikkje med på lotteriet, synst at stoffet må gå til nokon som veit å bruke det til noko fint. Denne syinga mi er minimal. Skal prøve å lage ei pute i lappemønster sett saman slik som du hadde på vognteppet, diagonalt :)

gult hus i svingen sa...

klart jeg vil være med:) For en flaks med fillesekk da:)

Klem Trine:)

3prinser sa...

Klart jeg vil være med også! Et lite lotteri er ikke å forakte :)

Randi sa...

Så fine da!! Altfor fine til å ende sitt liv som filler:) jeg blir såklart med på lotteriet! Ha en fin lørdagskveld! Klem.

Fragmenter sa...

Så godt at mannen så verdien i disse:-) Ja takk, jeg er med!

SNILLPIKE♥ sa...

Eg "kjøper" eit lodd. Har jubileum på bloggen min med giveaway....

Fin søndag til dåke, klem.

Unknown sa...

Det var nå jammen meg godt du fekk redda dei flotte stoffene :o)

Eg e sjølsagt med!
Hærlig pakke du fekk fra hærlige frøken Grønn og da :o) Eg like oddsene for vinnersjanser her i Blogglandia altså.
Ska lage te et lotteri eg og, må barra laga nåke fysst :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...