onsdag 30. mars 2011

Lappeleik


Det er no ein viss aktivitet på stoffronten her hos meg.
Eg har skjært til og delvis sydd saman ein haug med lappar.
Dette skal bli eit teppe til meg sjølv:)
Det er ei blanding av retrostoff og nye stoff i retrostil.


Eg har nettopp erfart at ikkje alle er like begeistra for produkt som er laga av gamle stoff.
"Heilt på grensa" fekk eg høyre.
Må seie at eg vart litt lei meg, men folk må jo sjølvsagt få meine kva dei vil.
Gjenbruk er no i tida, og eg skal så absolutt ikkje prakke mine ting på folk som ikkje veit å sette pris på dei...

Ynskjer alle som er innom ein riktig god kveld :-)




10 kommentarer:

Skjerstad sa...

Ser at dette blir et fint teppe, GLAD farger :) Gjenbruk er i tiden ja , og jeg har satt veldig stor pris på å få hjemmelaga ting i brukte stoffer. Som er et stort pluss for min del . Men alle er vi forskjellige . Litt av en jobb dette da , jeg er spent på å se det ferdig :)
( lurer på hva tråklespray er jeg ? ;)

Klemmer fra Janne

Shy sa...

Hehe! Etter å ha lest hos Skjerstad om sydde kort, la eg akkurat igjen ein kommentar der om kva ein tråklespray er? Sonja, du må på banen med forklaringar! :))

Petra / Popetotrora sa...

Ser ut som du har ett riktigt fint och färgglatt täcke på gång. :-)

Fargevandring sa...

Kjemmpefine farger sammen, dette blir et skikkelig glad-teppe:-) Synd at ikke alle setter like stor pris på brukte stoffer. Jeg syns gjenbruk er viktig for det kastes alt for mye. jobber på et sted der vi selger det andre kaster...helt utrolig hvor mange, fine skatter som skjuler seg der. Men heldigvis finnes det også mange som setter pris på det brukte og gamle, og ser muligheter.

gult hus i svingen sa...

artig med lappeleik, Sonja:) Supre stoffer du har bytta med Janne:) Gjenbruk av stoffer må da vel være det beste som fins:) Slike bemerkninger hever vi oss over:) Heilt på grensa til hva da?

Klem fra Trine:)

Vårglad sa...

Fine farger, ser ut som det kjem til å bli eit kjempeflott teppe! Har også opplevd at ikkje alle skjønnar kva ein kan bruke slike gamle stoff til, men motstand mot det har eg ikkje opplevd endå. Me er vel forskjellige ja, men dette hørtes nå ut som ein veldig sårande kommentar om det var i ein sammenheng der du gjer bort noke til noken..Lurer også på kva det var på grensa til..? Jaja, me får tenke "like greit, så blir det meir stoff til oss;)

mimmi-leone sa...

Jeg syntes det var kjempefint, og gjenbruk er så bra.
For vi kaster jo alt for mye,så synd noen kommer med slike kommentarer, blås i det.

Hilsen fra Mimmi-Leone

SNILLPIKE♥ sa...

Slikt må du berre heve deg over, eg hadde blitt veldig glad for presang frå dåke, som du hadde produsert...

Friske, flotte fargar i teppet du har under produksjon. Blir et flott blikkfang i "Det blaa huset",

Fin torsdag til dåke, klem frå Sunde.

Anonym sa...

Ikke vær lei deg du, vi er jo så forskjellige, men å gi flotte gjenbruks-ting til noen som ikke verdsetter det er som å kaste perler for svin, så la heller de få en kjøpegave neste gang og gi dine kjempefine hjemmesydde ting til noen som gledes ved det! :) Lille Persille uten blogg

Kirkesjov sa...

Hvor er det smukt Sonja!! Og jeg er ret vild med det røde stof med kløverne.... meget meget lækkert!

Kh. Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...