fredag 15. april 2011

Rosa..... i min heim?


Det vart vel ikkje så aller verst... med rosa, altså:)
Eg har sydd ein løpar til stovebordet, og prøvde ut denne kombinasjonen.
Turkis er jo ein av dei fargane eg likar best, medan rosa har eg alltid hatt litt problem med.


Men med den brune Cathrineholm bollen på plass vart det sååå fint:)))
Velkommen rosa!


Det vesle påskeegget oppi bollen hadde kallen då han var liten gut.
Lurer på kva junior hadde sagt, dersom han hadde fått eit slikt lite egg med påskesnop!?
Tidene har forandra seg, ja.


Eit lite glimt frå stovekroken.
Må få sydd ei fargerik pute også:)
Litt artig å sjå kor godt kreppstoffet eg fann passar til løparen...



♥♥♥ EG VIL GJERNE FÅ YNSKJE ALLE EI RIKTIG GOD PÅSKE ♥♥♥





5 kommentarer:

Bondekona sa...

Rosa og brunt er bare såå fint sammen,
det ble skikkelig flott!
:)

Kirkesjov sa...

Kære Sonja

Også rigtig god påske til dig!!

Kh. Mette

Duse Pasteller sa...

Yesss! Rosa er fint vettu!;)
Kjempefin kombinasjon! Og fiiine Bollen♥
Klem

Fargevandring sa...

Rosa er nydelig sammen med så mange andre farger: turkis, brunt, blått og grønt, gult, ja alt....likte veldig godt den fine stoff og fargekombinasjonen din. Håper du får ei fin og kreativ påske! hilsen Anne Lise

Fragmenter sa...

Er ikke noen rosajente selv, men har i det siste funnet ut at små innslag av rosa sammen med andre farger gjør seg. Og det viser jo du her:-) Flott løper, som kledde veldig godt brun cathrineholm!
Ha ei god helg!
Klem:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...