søndag 8. mai 2011

Stoffsnoping


Trine - med den herlege bloggen Gult hus i svingen - la ut ein del stoffpakkar for sal i salgsbloggen Putegeriljaen.
Eg vart no frista til å kjøpe då eg såg det fine, blå stoffet over.
Og så kjekt at eg fann ein pakke med det same stoffet i rosa også:))
Eg likar at nokon vil dele av sitt overskuddslager, og at det går an å kjøpe til ein fornuftig pris:)


Eg fekk også ein bit av eit herleg rødt hjertestoff:)

Nei, no får eg jammen ta og sy litt i finevêret...
Det er sol og varmt ute, men ein irriterandes vind.



6 kommentarer:

Skjerstad sa...

SNOP !! Ja ikke sant Trine har masse fine stoffer ;) Bra kjøp ;)
Klem fra Janne

Bente sa...

Alltid kjekt å fornye stofflageret litt.
Eg har vore flink, har ikkje kjøpt stoff på fleire månader...stolt :-)
Eg har mykje stoff, men når eg begynner på nye prosjekt er det gjerne eit stoff eller to eg manglar, men om eg leitar litt i hyllene dukkar det som oftast opp noko eg kan bruke likevel.

Eg gjer som du, går på syrommet sjølv om det er sol og fint, det bles her og :-D

Ha ein fin søndagskveld.

gult hus i svingen sa...

så utrolig snilt å lage innlegg av stoffkjøpet, Sonja:)Også så bra du liket stoffene:) Skal legge ut flere pakker med andre stoffer snart:)
Jeg har også sittet og sydd idag, i tillegg til å ha vært 3 timer på legevakta da:) En kunde har bestilt ett bildeoppheng nemlig, artig det:)

Fin søndagskveld til deg og dine fra Trine:) Klem

Fragmenter sa...

Det blå og det rosa stoffet var nydelig!
Og så spennende med junior sitt rom. Den gardina var smashing! Gleder meg til å se det ferdige resultatet:-)
Klem!

mimmi-leone sa...

Så finne stoffer du har kjøpt!

Ønsker deg en fin uke med hilsrn fra Mimmi-Leone

Duse Pasteller sa...

Så fine! Trine er grei hun!:)
Gleder meg til å se hva det blir av stoffene!
Klem til deg♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...