mandag 2. mai 2011

Storproduksjon


I kveld var det tid for å lage fiskekaker.
Det vart nokre deiger å steike, og kallen ga desse kakene godkjent stempelet:)
Når du står og steiker har du ikkje spesielt mykje lyst til å smake så mykje...

Eg fann ut at eg skulle lage fiskebollar av ei deig også.
Håpar verkeleg dei smakar betre enn dei ser ut!
Har du sett noko så skummelt?
Nei, eg får vente med å smake til dei har godgjort seg i kvit saus... he, he:)


Håpar du har fått ein god start på maimånaden :-)


5 kommentarer:

Shy sa...

Du verden, du er flink! Såg godt ut, fiskebollane også.
Om Islandsturen: Det kjem kanskje nokre bilder. Men eg synest det var vanskeleg å ta bilde i eit så flatt landskap.
Edens hage var fyrste stopp, med suvenirbutikk, på den gyldne sirkel reisa. Eg hugsar ikkje namnet på byen. Men det var ein fantastisk tur. Vi hadde ein veldig flink guide. Ho kunne mykje om Island!

Bondekona sa...

Flink!
SMAKER sikkert godt...
Kakene så jo gode ut også, fiskekaker er knallgodt!

re:signert sa...

Hjemmelagd. Så deilig. Fiskeboller har jeg aldri laget. Hm. Må gjøre på Leka neste gang. Takk for kommentar. JODA GULVMALING!!! Superbra. Er imponert over resultatet. Sterkt og dekkende. Anbefales. Vi leses ;-) Mvh Signe Schineller

Fragmenter sa...

Mm, hjemmelagde og nystekte fiskekaker, finnes knapt bedre!
Likte godt tapetprosjektet ditt, syns det løftet kommoden:-) Og nydelige bilder fra hagen din. Den så jammen strøken og flott ut!
Klem:-)

gult hus i svingen sa...

det er noe av det beste som finnes, nystekte fiskekaker:) Det lages det her i huset også, men nå er det for lenge siden kjenner jeg:)
Fiskebollene ser også gode ut da, Sonja:) Skulle ønske jeg bodde nærmere deg, da skulle jeg ha kommet og smakt:)

klem fra Trine:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...