fredag 10. juni 2011

Godteri

 

Før den sjølvpålagte kjøpestoppen, handla eg ein fin stoffpakke hos Barn igjen.
Bitane i denne pakken var i litt forskjellige stoffkvalitetar, men du og du så fine:)
Eg likar desse fargane veldig godt:))
Det eine stoffet fann eg forresten eit putetrekk av på NMS gjenbruk, men i andre fargar - sjå bildet over.
Det såg ikkje ut til å vere særleg mykje brukt heller:) 

 

Eg fann også dette putetrekket nedanfor, og eg elskar dette mønsteret ♥
Har ein liten bit av det same med lilla bakgrunn.
Veldig kjekt å sjå same mønsteret i fleire fargar:)
  
 

No i helga skal eg sy nokre puter.
Med alle dei fine, nye stoffa eg har fått i hus, ska det bli kjekt å sette saman fargar og mønster:)

Fint med langhelg - då vert det kanskje gjort litt i hagen også, dersom vêret viser seg frå godsida...


♥♥ RIKTIG GOD LANGHELG TIL DEG ♥♥




6 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Önskar dig en riktigt härlig helg tillbaka! Kramar!

Gunn sa...

Ooh, flott stoffpakke! Visste ikke at det ble solgt stoffpakker der også, må følge med i framtiden :) Var veldig søte barnestoffer der. Og det blomsterstoffet var veldig flott i grønt! Mitt blå dynetrekk var veldig slitt, men noe kan brukes tenker jeg.

Riktig god helg til deg og!

Rose Garden Malevik sa...

Underbara färger :)
Hoppas din helg e bra
å missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

Marit sa...

Fine stoffer og den Mummikjolen var supersøt.
Ha en finfin pinse :)

Duse Pasteller sa...

Sååå fine!!
Likte det siste spesielt godt!:)
Smart å innføre (midlertidig) kjøpestopp;)
Ha ei fin langhelg!
Klem♥

Signe sa...

Åh det siste grønne der er litt av et kupp!
Sydde akkurat en pute med det samme mønsteret i lilla og turkist og det er så FINT!

Klem fra Signe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...