torsdag 11. august 2011

Første forsøk...



Eg har prøvd meg på å sy ein slik pose som ein snørar saman.
Det fine stoffet kjøpte eg i ein stoffpakke frå Barn igjen.
Stoffet minnar om viskose i kvaliteten.
Til fôr har eg brukt av det pent brukte, grøne lakenet eg fann på bruktrunda mi i ferien.
Skikkeleg knæsj farge, og veldig lik ein av grønfargane på retrostoffet:)
Bandet eg har brukt er lyseblå organza. 
Det vert nok sikkert bytta ut, sidan det berre snurra seg til.

Må nok sy nokre fleire slike - i ulike størrelsar - for dette var kjekt arbeid:)





7 kommentarer:

Trine sa...

Søt pose,
og friske fine farger:)

E.R.R.Y sa...

Supersöt!

Duse Pasteller sa...

Herlig!:)
Klem♥

Røsslyng - Dikt for dagen sa...

Nok ein gong får du det til, stilig!! :)

Petra / Popetotrora sa...

Vilket otroligt fint tyg!

SOLSAUM sa...

Så fin den er! Nydeleg stoff!

Ha ein god dag!

Solklem

Kristin Kreativius sa...

Sonja! Nå gir jeg meg ende over!!! Jeg ble faktisk så overveldet og glad at jeg måtte gråte litt da jeg så innholdet i pakken fra deg!! De posene var bare så nydelige!!! Tenk at du har tenkt på ungene mine! Og deilige stoff! Tusen, tusen takk!!!

you made my day! Det skal du vite!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...