tirsdag 6. september 2011

Skal det vere litt tape?

 

Ja, så var det tid for eit lotteri igjen.
Det er jo ei stund sidan sist.
Eg skulle lage det til i går, men fekk ikkje Picnic til å samarbeide... eller kanskje det var meg... 
I alle fall vert det eit skikkeleg ROSA lotteri denne gongen:)
Eg veit at det er mange som denne fargen:) 

Dette kan du vinne:    
  • 3 rullar med maskingtape
  • 1 rull med stofftape
  • 1 rull med Dymo-tape 9 mm

Om du vinn og ikkje eig ei Dymo-maskin, kan du få mi gamle.

 
Reglane vert slik:
  • 1 lodd for kommentar
  • 1 lodd for å lage link til lotteriet/bloggen min
Altså kan du få 2 lodd.

Lotteriet er åpent for alle - også frå utlandet.
Har du ikkje eigen blogg du legge igjen ei mailadresse. 
Trekninga vert komande søndag 11. september kl. 21:00.

Håpar du har lyst til å vere med :-)



80 kommentarer:

3prinser sa...

Ja, jeg har lyst til å være med! 2 lodd til meg :)

PrinsessaPåErta sa...

Jaaa takk! Pink is the new black ;)

Slenger meg på med to lodd, tvi tvi! :D

I en Sving sa...

Jeg smetter til meg to lodd. Et for kommentaren og et for link til deg i mitt høyrefelt :)
Blogglotteri er alltid moro :)

Stikk gjerne innom bloggen min. Mitt første blogglotteri er i gang og premien er kjempeflott. Ta sjansen da vel!

Randi sa...

Jeg trekker gjerne et lodd! Dymotape med mønster? Det har jeg ikke sett før jeg! Stilig!! Ha en fin kveld Sonja! Klem.

Ida sa...

Fin blogg du har. Og fint lotteri. Ett lodd på meg. Har nettopp begynt å "like" rosa og lilla så litt rosa hadde vore fint. ;)

Fragmenter sa...

Ja takk til fin rosa tape:-) To lodd, takk.
Ha en fin kveld!

ReVinyl sa...

Hærlig tape!!
Jeg trekker 1 lodd, tusen takk ♥

Bondekona sa...

Nydelige taper!
Har endelig fått meg Dymo også..
;)
1 lodd, takk.

Signe sa...

Jaaaaaa, klart man skal være med!
Den trippel-rosa-tapen er til å dø for :)

1 lykkelogg og fingrene krysset fra meg!!
Klemklem

Smått og Stort sa...

Jeg blir veldig gjerne med på lotteriet ditt! Flotte premier da gitt!!!

Trine sa...

To lodd til meg takk!!!

Carina sa...

Jag är jättegärna med och satsar på en lott :)

Unknown sa...

Hei. Så fin Gje Vekk.
Eg vil gjerne vere med, og tek eitt lykkelodd :)
Mvh, KristiN

Vimså sa...

Disse rullene har vært kjekke å ha på frøknas sitt rom..Trekker 2 lykkelodd, da jeg har linket din give away til min blogg.
Ha en fin høstkveld..

Kristin Kreativius sa...

Jaaa! Vil selvfølgelig være med og trekker to lodd! :) Så spennende, og så herlig premie!

Fargevandring sa...

Såå fine premier...nå håper jeg på vinnerlykke, med to lodd:-) Hilsen Anne Lise

Skjerstad sa...

Takk og takk :) Det vil jeg gjerne ha , 2 lodder :)
Klem fra Janne

Gunnhild sa...

juhu! 2 lodder til meg!!

Duse Pasteller sa...

JEJ! Rosa lotteri!!!;D
Tar gjerne 2 lodd jeg og håper jeg er heldig!
Finfin giveaway!!
Klem:)

the Folding chair sa...

Wow - den dymo tapen var ny for meg! tar to lodd og venter spent!

Mari Ann

Berit sa...

Tar 2 lodd jeg. Har ikke dymomaskin men kan sikkert kjøpe en.

Camillaeli sa...

Jeg er med på 2 lodder........

Katrine Helle sa...

Jeg tar 1 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

En støvel og en sko sa...

Hei Sonja!
Å ja, jeg vil være med i trekningen! Så fin tape, og så fint med rosa Dymo-tape. Det har jeg aldri sett før. Jeg trekker 2 lodd - hjertelig takk.
Klem fra Sølvi

SOLSAUM sa...

Eg tek gjerne eit lodd;o)

Kikkis planet sa...

To lodd på meg! HERLIG rosa premie! Og dymo - ja takk!! :)

maska sa...

Heldig den som vinner dette.
Jeg tar gjerne et lodd.
Kanskje du må pakke maskinen også.

Misemor sa...

To lodd til meg også! Og jeg ønsker veldig å vinne, selv om jeg ikke har en dymomaskin. (Men det ser jo ikke ut til å være noe problem, hihi).
Rosaklem fra Misemor

Mari sa...

Ah, hurra, jeg har så lyst til å vinne, som alle de andre flotte jentene her:) Får krysse fingrene:) Jeg har dessverre ikke dymo-maskin, men det er vel noe man må skaffe seg, er jo så morsomt!

gult hus i svingen sa...

Jepp, klart jeg vil være med, Sonja:)))) 2 lodd til meg takk:)

klem fra Trine:)

Kirkesjov sa...

Jubii - 2 lodder til mig :-)

Kh. Mette

Lindas hobbyhjørne sa...

Tar 1 lodd jeg :) Takk :)

MøbelPøbel sa...

JA til rosa og JA til tape!!! Kjempefine:) Tar 1 lodd jeg:))
Klem

Lea sa...

hilsner fra Danmark! er med på et lod!

Berre Kristin sa...

Eitt lodd til meg:) Eg og dottera likar godt rosa, me;)

Lykkerusk sa...

For en flott Give Away, og for en flott blogg jeg nettopp har oppdaget:) Ett lodd til meg.

Shy sa...

Heia Sunnfjord! No har eg teke to lodd :)

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sa...

Jahhhh lækker give-away !! - loooooooooove masking tape. 2 store fede lodder til mig :-)

Rikke_ sa...

Jeg vil gerne være med :)
med 2 lod

Kristine sa...

Hei:-)
Ja takk eg vil svært gjerne vere med på gi vekk:-)
eitt lodd til meg, tusen takk <3

Marolle sa...

hvor cool :)
jeg er med på 1 lod :)

Anja sa...

ÅÅÅÅ så fin premie!! Tar 2 lodd og krysser fingre og tær. :)

Anonym sa...

Vilken jättefin tejp! Den skulle jag bli glad för! 2 lotter till mig tack ;)

Kine sa...

Hei! Jeg blir gjerne med, 2 lodd,takk :-)!

Petra / Popetotrora sa...

Jag vill självklart vara med och pröva lyckan!

IC.B sa...

Jeg trekker tre lykkelodd og titter innom igjen for stadig inspirasjon og varme ord.
Fantastisk blogg.
Klem fra frk Ingrid

Zanne sa...

Her må jeg simpelthen være med - jeg hopper i med 2 lykkevinderlodder ♥ ☻

Sigyn sa...

Jeg vil gjerne være med!! Tar ett lodd og krysser fingrene, for premien er superfin!! Legger meg til som følger med det samme ;) Ha ei super helg! (selv om det bare er torsdag...)

Silje sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen:) Prøver meg med 2 lodd

Hilde sa...

Prøver meg med 2 lodd. Har ikke dymomaskin, men ønsker meg! ;-) God helg!

Guro sa...

Jeg slenger meg med og tar ett lodd:)

God helg!

ffluwer sa...

Wau! Jeg vil meget gerne deltage her et par dage før udtrækningen. Jeg smider 2 lodder i puljen.

Rachel sa...

Hello! Pretty space you have, dear! And your candy is so lovely! Love pink! I've posted this on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
Follower's name: Rachel Berault

Anonym sa...

Count me in! :-) Et lodd er vel nok til å vinne, eller?
Mvh
birgitcs@gmail.com

Tuppelure sa...

Jeg har lyst på tape!! Tar 2 lodd. Fin blogg forresten, legger meg til som følger også;O)

Grøntved sa...

Jeg vil gerne være med på 1 lod

Sunniva sa...

H

balbinus sa...

En hilsen fra Færøerne, hvor jeg sidder og xxx fingre og håber at vinde denne fine gevinsten :)
1 lod, tak !!!

E.R.R.Y sa...

Wow vilken härlig GiveAway! Jag vill ha två lotter. Rosa Dymo-tape har jag aldrig sett förr, det måste jag bara ha!Var har du köpt den?

Anonym sa...

Hei på deg!

For en fin give away, ja herlige dymotapen.. Ja hvor har du kjøpt den? :)
Jeg blir med på 2 lodd selvfølgelig!

KLEM fra Ida

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med i lotteriet med 2 lykkelodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/09/lotteri-hos-det-bla-huset.html

Krysser fingrene!

Hvor får du kjøpt så flott Dymotape?

God helg!

Klem fra Hilde

PS: Bli gjerne med hos meg også!

Kamomilla Vanilla sa...

Nej, hvor dejligt, har sådan lyst til at prøve det der masking tape. Det vil jeg vildt gerne vinde :) Melder mig straks som fast læser og laver et link til din give away på min blog. 2 lodder til mig :)

Gunn-Hege sa...

Stiller meg pent inn i rekken av håpefulle :0)
Får ta ett lodd da trekningen er allerede i morra.

Sonja frå Sunnfjord sa...

Ser det er mange som lurer på kor eg har kjøpt Dymo tapen. Eg kjøpte den på Etsy, men der er den ikkje tilgjengeleg lenger. Sjekk denne sida: en.dawanda.com. Søk etter Dymo tape og det dukkar opp masse lekkert:)

Lisbet / *LLL og Co.* sa...

ØV! Hvorfor ser jeg først denne Give Away NU? Det er jo FANTASTISK det masking/Dymo tape du udlodder. Skynder mig at sende et par lodder... (linker fra min blog) - og krydser alle 10 fingre og 10 tæer!

*SMIL* fra Lisbet

Kreative RainbowMe sa...

jeg er med
2 lodder til mig vil gerne vinde det lækre tape:O)

Carina sa...

Hvor er det fint, vil meget gerne være med i kampen med 2 lodder :-)

Anonym sa...

Er med på 2 lodder:-)

betine sa...

Hvor er det fint... Kan jeg mon nå at være med?

Kh - Betine

Anonym sa...

Hei Sonja.
Ett lodd på meg :)

Marit
marchrsto@gmail.com

SNILLPIKE♥ sa...

Eg vil vere med.........

Vart litt salg på deg i går. Pengar og returvarer kjem til Sunnfjord i morgon.

Eple sa...

Så kjekt- jeg rakk å hive meg med!! Fin give-avway- håper mitt ene lodd er det rette :)

Tutti og Torunn sa...

Tar gjerne 1 lodd for kommentar :) Håper du har lyst til å bli med på min lille giveaway også. http://www.tuttiogtorunn.com/search/label/Giveaway

Har en strålende søndag!!

Torunn

Anonym sa...

Hei.
Jeg har veldig lyst til å være med!!
1lodd:)

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

the Folding chair sa...

Hei,
jeg tillaater meg å spørre pent om hvor du har kjøpt den rosa dymo tapen med stjerner? Har lett på nett siden jeg så premien i give away'en din ;)

mvh
Mari Ann

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Jeg vil også være med! Har ingen dymo-maskin men digger fargene! :) Ett lodd til meg. (og så slenger jeg meg på og følger deg også. :))

Laila sa...

Tape er gøy! Jeg blir gjerne med, og tar 1 lodd. Har ikke egen blogg enda, men det kommer snart :-) Takk for all inspirasjon!

Laila
lai-ola@online.no

Sonja frå Sunnfjord sa...

Til opplysning så vart lotteriet avslutta i går, 11.09.11.

Sara Marie sa...

Hvor cool!
Er specielt vild med den farvede Dymo-tape :)
2 lodder til mig, tak.

Jeanne/Shelle86 sa...

2 lodder tak. Hvor er det bare et skønt udtryk de farver giver! Jeg har desværre ingen dymo, men har ønsket mig en længe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...