søndag 11. september 2011

Søndag

Det er alltid kjekt å kunne gå ut i hagen og plukke med seg litt blomster:)
Dette er ein bergknapp, og den står seg lenge.
Det kjem ganske fort røter i bladfesta på stilken, så den er enkel å lage nye plantar av.

 
Eg vil minne om lotteriet som eg har gåande.
Det er trekning i kveld kl. 21:00.
Du finn lotteriet ved å trykke på bildet øverst i høgre hjørnet her.
 
Lykke til!
 
 
 
 
I enjoy picking flowers in my garden:)
This particular one lasts for a long time, and even grow roots.
Please feel free to join my Give Away, which ends tonight at 21:00.
You will get to the GA at the top picture to the right.
Good luck!
  
 
 

4 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Det er jo en av tingene som er stor glede ved å ha hage, heldig du :) Noen ganger savner jeg hagen veldig, men når jeg ikke har kropp til å holde den ved like... så er det greit uten :)
Ha en fin søndag, klem.

Shy sa...

Eg er så lite flink å plukke inn frå hagen. Alle blomstrar regnar vekk ute.
Men no skal eg jammen ta meg ein tur ut å plukke Berknapp, eg også. Det er tilnærma likt opplett ute, eit par minutt ;)

3prinser sa...

Jeg har tatt lodd - gleder meg til trekning :)

Duse Pasteller sa...

Nydelig!
Ha en fin kveld, Sonja!
Klem♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...