lørdag 15. oktober 2011

Cowboy-smurf

Eg prøver å få produsert litt som skal inn i butikken min framover, 
så eg får berre beklage at det vert mykje mas om dette:)
I alle fall har eg sydd enda ei pute med smurf i heilfigur.
Eg held på med to puter med jenter på også.
Artig å kombinere litt med andre stoff:)

Ha ein triveleg lørdag!

 

Another pillow with the cowboy smurf.
I'm doing a bit of sewing for my shop, and you'll have to excuse me for writing about... my shop all the time:) 
Enjoy the weekend!


 

3 kommentarer:

Berre Kristin sa...

Koseleg pute! Håpar salget går strålande:) Kjem snart etter sjølv, trur eg!

Ragnhild sa...

Stram kar det der :)

3prinser sa...

Fine puter du lager da :) sånt mas må vi da tåle... nysgjerrige som vi er uansett ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...