mandag 19. desember 2011

♥ JULEFERIE ♥


Eg har leika meg litt med macrolinsa som eg kjøpte i høst.
Desse detaljbilda av lysfatet er heilt uredigerte, 
men dei er beskjærte.

Eg har allereie tatt juleferie.
Det skal bli godt med 2 veker fri:))
Første veka blir eg å finne på Tenerife.
Eg har klart å få med meg kallen på hans første Sydentur.
Håpar verkeleg det gir meirsmak...

Blir kanskje litt rart å vere på ferie på julaftan?
Eller kanskje det går heilt greitt? 
Vi prøver og ser:)


Eg vil gjerne få ynskje alle ei riktig God Jul



12 kommentarer:

Skjerstad sa...

Nydelige bilder det blir med en slik makrolinse :) Og de var veldig klare også . Så koselig det blir på ferietur :) Vi har feiret en del julaftener på Tenerife . Det er absolutt å anbefale ;)

Klem fra Janne som ønsker god tur ! :)

Bettina Holst sa...

Dejlige billeder - håber du får en skøn juleferie :-)

trinepine sa...

Nydelige bilder.
Jeg skulle gjerne feiret jul i syden...misunnelig...
Ha en god tur og god jul!!!

popetotrora sa...

Men du, så härligt med Teneriffa! Jag skulle verkligen vilja ha lite sol och värme nu. Hoppas ni får det underbart!

Shy B sa...

Ser man det, ja! Ikkje vestlandsjul på deg;)
God tur og god ferie.

En støvel og en sko sa...

Fantastisk fine bilder. God tur til Tenerife - der hadde jeg ikke hatt noe i mot å tilbringe litt tid akkurat nå :-)
Klem

Bondekona sa...

Det blir nok fint!
(men rart?!!!!)

Flotte bilder!
Du blir bare bedre og bedre.
:)

SOLSAUM sa...

Så flotte stemningsbilder!

God tur!
Nyt sola og varmen;o)

Solklem

I en Sving sa...

Så moro med makroline. Flotte bilder :)

AvMeg sa...

Kjempefine foto - det er så gøy å leke seg med kameraet nå som man bare kan slette de bildene man ikke liker. Før kunne man liksom ikke ta 20 bilder bare sånn for gøy :-)
Fin tirsdag til deg :-)

Lene sa...

Herlige bilder :) Tenerife?! Heldige duuu :) Er ikke dumt å være i utlandet i jula. Var selv i Thailand i jula i fjor. Var godt med 20+ på julaften. Helt greit det. Hehe.

Klem Lene

gult hus i svingen sa...

GOD JUL, SONJA:)

NYdelige bilder:)

Trine:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...