tirsdag 10. januar 2012

Blomster til glede :-)


Tusen takk for fine kommentarar om bilda mine i forrige innlegg!

Det er slett ikkje meininga at dette skal gå over til å bli ein fotoblogg. 
Men etter at eg fekk meg nytt kamera har interessa for fotografering 
tatt seg vesentleg opp.
No blir det tatt bilder i øst og vest - med meir eller mindre vellykka innstillingar.
Oftast er det nok likevel autoinnstillinga som blir brukt.
Redigering er kjedelege greier, så eg gjer minst mulig av det. 

Tulipanane er veldig fine, men står seg jo ikkje spesielt lenge.
Denne gongen har eg valgt kombinasjonen rosa og lilla
og det kan jo umulig bli feil:) 


Ha ein fin kveld!
 

 

8 kommentarer:

Trine sa...

Det er jo kjempegøy å ta bilder da...når man har tid og lyst, og fine fargerike motiver:)

Fargevandring sa...

Nydelig kombinasjon:-) Jeg bruker selv også alltid autoinnstillinger på mitt kamera..det er bare så mye enklere og resultat blir da fint likevel. Ha ei fin kveld:-) Klem

Berit sa...

Ja tulipaner er flotte, men enig i at de ikke holder så lenge. Man får alltid litt ekstra inspirasjon når man får nytt kamera. Jeg fikk mitt i oktober og har blitt litt hekta jeg også. Lykke til videre.

Lene sa...

Skjønner deg godt! Når jeg fikk speilrefleks, så ble jeg MYE mer opptatt av foto. Men om jeg skjønner så mye av instillinger enda, er en annen sak. Hehe. Lærer underveis :)

Tulipaner er fine. Hos andre. Ikke hos meg. De bare dør med engang :O

Ha en finfin kveld!
Klem Lene

Lis sa...

Næh du har ret, tulipaner står ikke særlig længe. De er bare så smukke når de står der i vasen og ser kongelig ud.

Kh. Lis

Janne's Photography sa...

Nydelige tullipaner :-) masse flotte bilder Sonja, kjekt du har fått interesse for foto!!;-)
Godt nytt år til deg!:-)))

I en Sving sa...

Det er jo så moro med nytt kamera og bildene dine er kjempefine.

God helg :)

Skjerstad sa...

Rosa og lilla er de to fargene som kler hverandre utrolig godt :)
Og foto er veldig gøy ! Mørketiden er en utfordring da.
Nydelige bilder :)

Ønsker deg en fin lørdag :)
Klem fra Janne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...