onsdag 29. februar 2012

Billetthefte :-)

(Bildet er lånt frå bloggen Gi det videre)


Dette synest eg er ein aldeles strålandes idé!
Eg har fått dette billettheftet av Irene med bloggen Gi det videre.
I heftet er det 10 billettar (kupongar, gavesjekkar) som du sjølv 
fyller ut med det du vil gje.
Heftet kan du gje til kjæresten, mannen, barna, naboen, ein god venn... ja, 
rett og slett til nokon som du synest fortjener litt ekstra i kvardagen:)
Eg har enno ikkje bestemt for kven eg skal gje mitt hefte til, men det 
blir nok til ein av mine nærmaste... 

Gå gjerne inn her og les meir om dette, og print ut og lag ditt eige hefte!
Du finn også mange gode tips til kort og anna som du kan 
printe ut og gje vidare.

Gje med
 


9 kommentarer:

Sigyn sa...

SÅ herlig!! og Så fin som den er :) Lurt!

AvMeg sa...

Lur ide´- kan tenke meg mange som jeg kunne gitt et slikt et til :)

Bondekona sa...

Kjempefint!
Og lurt!
:)

Irene [Gi det videre] sa...

Oj! Så utrolig hyggelig lesning, tusen takk for anbefalingen! Håper du finner en verdig mottaker. :-) Ha en god kveld i Sunnfjord.

Mitt lille roterom sa...

Kjempesmart gaveidè i disse tider hvor alle har alt mulig!
Takk for at du deler idèen :)

Klem!

Kort og Søm sa...

Denne var fin!! :O)

Fragmenter sa...

Genialt! Denne noterer jeg meg bak øret:-)

Camillaeli sa...

Hvor er det en god gaveidé. Den må jeg huske.

Tusinde tak for din søde kommentar ovre hos mig.

Unknown sa...

Eg hadde blitt glad for å få et sånt hefte ja :o)

Så masse flott du har laga i det siste og da snuppa!
Inspirerende.

Eg har og bestilt stoff fra Anne Lise forresten og glede meg te pakke i posten :o)

Ha ei aldeles strålande helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...