lørdag 4. februar 2012

Kosedyr

Eg har laga mitt første eksemplar av typen kosedyr.
Som du ser vart det altså ei skilpadde.
Litt plundring er det jo med slike ting, men den vart no ferdig til slutt.
Under monteringa klarte eg å sette hovudet opp ned, men heldigvis 
oppdaga eg det då eg skulle ha i fyllet:)
Ja, fyllet er no ei historie for seg sjølv...
Kor mykje skal du stappe inn i dyret?
Kva er liksom passeleg?
Trur eg klarte å få i nok til at skalet vart rundt nok, utan at 
skilpadda vart sjåandes ut som ein ball:)


Eg har brukt to Tildastoff og eit retrostoff.
Fargane passa veldig godt i lag:)
Fyllet er av polyester.
Nøyen som eg er, så har eg vaska skilpadda for å 
sjå korleis fasongen heldt seg.
Den fekk også ein liten omgang i tørketrommelen, og då 
vart det litt mindre bular i stoffet på toppen.
Det er nok lurt å ikkje bruke altfor tynne/mjuke stoff, 
eller iallfall forsterke stoffet med vliselin.

Mønster finn du her.
Det står at det kun er til privat bruk, og slik er det vel
med dei fleste gratismønster.
Respekterer du slike begrensningar, eller lar du 
deg friste til å lage for salg?
Vennesalg er kanskje ok, eller?


Ha ei fin helg!




23 kommentarer:

barnigjendesign sa...

Så utrolig fin!
Klem

barnigjendesign sa...

Så utrolig fin!
Klem

Oline Art sa...

Den er godt nok fin!

Kristin Kreativius sa...

Å, nei og nei, så fin den ble! :) Så god og rund :) God søndag!

Unknown sa...

Åå, for ei nydeleg skjelpadde! :) Kjempefin :)
Du er så flink :) :)

Fragmenter sa...

Retroskilpadde har jeg ikke sett før:-) Den ble kjempesøt! Herlige farger.
Fortsatt god kveld!
Klem

Trine sa...

Hærlig skilpadde.
Må ha tålmodighet for å sitte med sånt "plukk"

Berre Kristin sa...

Den var skikkeleg stilig! Kanskje du bør laga for sal, ja....;)

Berit sa...

kjempefint kosedyr

Smått og Stort sa...

Ååå for en skjønning♥ Tror det er vanskelig å kontrollere om folk bruker gratismønster for salg eller bare til eget bruk.... Er du redd for mønsteret ditt legger du det kanskje ikke ut på nettet så alle kan få tak i det? Eller er jeg helt på jordet?
klem fra Sissel

Anonym sa...

Så fin den ble :-) Superarti! Jeg har ikke tålmodighet til slikt :-) HA ei flott helg videre ! Mvh Anita

Rosetrend sa...

Ser ut som skilpadda var verdt strevet. Morsom! Apropo skilpadde. Før helga så jeg en voksen gutt gå med en sekk på ryggen som så ut som et skilpaddeskal. Vittig!

Ha en flott søndag :)

AvMeg sa...

Så søt skilpadde :-) Siden jeg ikke selger det jeg syr har jeg ikke tenkt på problemstillingen...
:-)

EllenSand sa...

Takk for koselig kommentar hos meg. :)
Nydelig skilpadde. Veldig fin stoffkombinasjon. Ser for meg hvordan den ville sett ut med hodet andre veien. Lettere deprimert skilpadde.
Ellen :)

Solveig sa...

Den ble knallfin! Flotte farger sammen!

Petra / Popetotrora sa...

Vilken sötnos!! :-)

Fargevandring sa...

Den skilpadda ble jo knallfin, Sonja:-)

Randi sa...

For en flott liten skapning! Perfekt spør du meg :)

SOLSAUM sa...

Så flott den er!

Når det gjeld sal og gratismønster bør ein ta kontakt med designeren og spørje om det er greitt å lage for sal. For dei fleste er det nok greitt om ein spør først.....;o)

God veke!

Solklem

siri ore elle sa...

Hei på deg!!

Sååå fin koseskilpadde du har laget!! Kjempefine farger og mønster på stoffene!!
Flink er du!!!!

Ha en fin mandag og ny uke!

Klem

Gunnhild sa...

ææh, den var knallsøt! nydelige stoffer, gamle og nye som passet godt sammen ;)

Anonym sa...

Kjempefin! :D

Made by Ina sa...

Gud så fin!
Tack för tipset!

Marina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...