lørdag 25. februar 2012

Lørdagsgodt

 Ingenting er som å stå opp ein lørdag til sol og blå himmel.
Ete ein lett frukost, for så å gå ein times tur på åsen.
Gå til postkassen på heimvegen, og finne ein pakke.
Ein pakke med fine retrostoff frå Danmark.
Gå heim og ta ein varm dusj.
Bake skulebollar.
Nyte livet:-)
 
 

I kveld har vi igjen det vanlege våte Vestlansvêret, men eit 
glimt av sola gjer mykje for humøret:)
Eg har huset for meg sjølv; kallen er på klassetreff 
og junior på overnatting.
Det blir noko enkelt til kvelds i dag, ja.

Dei to nederste stoffbitane fekk eg i posten tidlegare i veka, men dei 
var så fine at dei måtte få vere med:)


Sonja

 
 

11 kommentarer:

Benedikte sa...

Nydelige stoffer! Likte spesielt de to nederste. Blir spennende å se hva du lager av dem! God helg :)

Hjertelill sa...

Så fine stoff! Blir kanskje symaskina i kveld da?

SOLSAUM sa...

Ja, sol gjer godt! Her resulterte det fine "vårveiret" i nyvaska vindauge....;o)
Det er om å gjere å nyte dei få solstrålane ein får. Det ser ut til at du har gjort det i dag.

Nydelege stoff!! Det blir spennande å sjå kva det blir. Aleinekveld betyr kanskje litt saum med dei fine nye stoffa dine....;o)

Solklem

Anna Marie Weinreich sa...

Skøn dag du har haft :)
Og skønne stoffer - mums!

Misemor sa...

Så deilig med slike pakker! Hvor handler du disse stoffene? Skikkelig søte stoffer!
Klem

Smått og Stort sa...

Så fine farger det var i stoffene dine. Høres ut som du har hatt en flott dag. Fikk meg en liten fjelltur før regnet satte inn i ettermiddag jeg også. Friskt og godt :)
klem fra Sissel

KariL sa...

Aaa så herlige stoffer du har kjøpt. Gelder meg til å sjå kva du tryller fram no.

Ha ein god kveld!

KariLklem:)

Fargevandring sa...

Kjempefin stoff, ja det blir arti å se hva du syr nå:-) Jeg gleder meg til å gå ned i stua og ta fatt på stoff og symaskin igjen. Det store spisebordet mit er fullt av stoffbiter. Men først en liten bloggrunde. Håper du får en fin søndag. Klem, Anne LIse

gult hus i svingen sa...

En perfekt dag, spør du meg:)Disse er nydelige alle sammen:)
Jeg kjøpte stoffpakke og dynetrekk av Krudtuglens mor for en måned siden:) de er så lekre stoffene hennes:)

Klem fra Trine på en søndag:)

Fragmenter sa...

Høres ut som du hadde en perfekt lørdag. Og for noen nydelige stoff! Kjekt når det er sånt i postkassa:-)
Har forresten sent deg en mail.
Ha en fin kveld:-)
Klem

Made by Ina sa...

Vilka underbara tyger!
Kul att du ville vara med i min Giwe Away

Marina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...