fredag 2. mars 2012

Fiks ferdig!



Dette teppet har vore ferdig nokre dagar.
Det vart liksom ikkje skikkelege lysforhold til å ta bilder i, så det 
kvite bordet mitt ser temmeleg lyseblått ut her:)
Teppet er 65x90 cm, og det gjekk med ca. 12 garnnøster.
Forma på teppet vart litt oval.
Rundt kanten har eg brukt ein omgang med krepsemasker - det er 
fastmasker hekla frå venstre til høgre.
Eg synest kanten blir sterkare og meir markert med desse maskene. 
No håpar eg at Marselius og foreldra hans likar fargevalget.

Om det er nokon som ynskjer å få tak i oppskrifta til Wool-eater teppet, 
så finn du link i dette innlegget mitt.

Takk for alle fine kommentarar - dei er gode å ta med seg i kvardagen:-)

Ha ei fin helg!


 

16 kommentarer:

Ann Tove sa...

Flott teppe. Dette blir nok mottakarane glade for. Krepsemasker er noko eg ikkje får til, har prøvd eit par gonger men gitt opp. Kos deg i fineveiret i helga.

Skjerstad sa...

Jeg klapper i hendene !
Gud så nydelig dette teppet er :)
Og det er et godt stykke arbeid ;)

God helg !
Klem fra Janne

Lindas hobbyhjørne sa...

Wow... så utrolig lekkert og for en jobb !
Ha en fin helg :)

Fragmenter sa...

Nydelig teppe, og en utrolig fin fargekombinasjon:-) Flink er du, Sonja!
Ha ei fin helg:-)
Klem

KariL sa...

Bare så nydelig. Liker fargevalget ditt utruleg godt.
Krepsemasker er heilt nytt for meg??? Det må eg sjå nærmare på. Får prøve You Tube :) Der finn ein det meste:)

Ynskjer deg ei rikitg god helg!

KariLklem:)

Anonym sa...

Så fint det ble! Jeg likte veldig godt det mønsteret. Litt utenom det vanlige.. Selv heller jeg luer til søte små jenter for tiden, men har tanker om å sette i gang med et nytt lappeteppe...

Fin helg til deg!

KlemMarit

Elisabeth, innerst i veien sa...

Superflott! Spennende mønster og fargekombinasjon.

Kristin Kreativius sa...

Å, det er så fint Sonja! Har sagt det før! Fargene og mønsteret... åh! Herlig!

God helg kjære du!

Mitt lille roterom sa...

Wow....
Nydelig!
Og morsomt å avslutte med krepsemasker :)

God helg - klem!

Containergirlassistant sa...

Teppet er nydelig:-) God helg Sonja!

Gunnhild sa...

nydelig, rett og slett nydelig!! godt jobba!

Berre Kristin sa...

Veldig vakkert! Du er då flink med både tråd og fargar:) Ha ei god helg!

AvMeg sa...

Det var helt nydelig. Wow, 12 nøster er mye for ett teppe, men når sluttresultatet blir så fint var det nok verd det :)
Fin lørdag til deg :)

Oline Art sa...

Hvor er det smukt! Sikke et flot mønster. Det har jeg aldrig set før:-)

siri ore elle sa...

Hei!!

Utrolig fint teppe!! Det er garantert å falle i smak!!
Fin helg til deg!!

Klem

Janne's Photography sa...

Nydelig teppe!!:))) God helg til deg Sonja!:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...