fredag 30. mars 2012

Påskekyllingar

(Bildet er lånt frå JuniorBusiness.dk)


I dag har vi hatt påskeverkstad med barnehagen og skulen.
Kjekt, men travelt:)
Vi laga mellom anna slike kyllingar som du ser på bildet.
Piperensarar, eit par auge og fjør er alt du treng + tang/avbitar og limpistol.

No hadde ikkje vi fullt så flotte fargar på piperensarane våre.
Vi brukte kvit kropp, og kompenserte med litt fleire fargerike fjør.
Fine vart dei i alle fall:)

DIY finn du her.

No har eg fri til over påske, og det skal verte godt:)
 Det vert masse tid til kreative krumspring...




 

14 kommentarer:

Shy sa...

Dei var stilige!! Eg lagrar ideen til neste år!
Har fri til over påske eg også. Det skal bli godt, sjølv om det er eit møkkaver.

Smått og Stort sa...

Næmmen så stilige!! Fikk lyst å lage sånne... tror jeg må innom Panduro og kjøpe piperensere...

Lilla dør sa...

Kjempe fine.... og god ide! Ei god helg til deg. klem

EllenSand sa...

Så enkle og så fine. Disse må jeg lagre til neste påskeverksted på skolen.
Ellen :)

Petra / Popetotrora sa...

Vilka sötingar! :-)

elviras drops sa...

Så artige påskekyllinger, slike har eg ikkje sett før:-)
Ønsker deg ei kjempefin påskeferie, og så gler eg meg til å sjå dine kreative krumspring i bloggen din:-)
klem frå Mari

Torunn - Grønne Gleder sa...

De var helt nydelige! Gjett om disse skal prøves på her hjemme :-)

Oline Art sa...

Gud hvor er de fine! Måske jeg skulle give mig i kast med dem:-) Tak for link:-)

Unknown sa...

Så fine. Dette fikk jeg lyst til å prøve.
Ha en fin helg.
Klem, Drude

Irene [Gi det videre] sa...

Hahaha - så herlige!!! Nyt påskeferien. Gleder meg til å se resultatene av dine kreative krumspring i påska (du ligger jo ikke akkurat på latsida ellers heller...;-)). Ha en flott en!!!

Randi sa...

Hei Sonja!! Så fine,sånne skal jeg jammen lage med Eskil :) Håper du har ei fin helg! KLEM.

AvMeg sa...

De var gøyale - jeg har aldri sett slike før :)
God helg , klem :)

Unknown sa...

De er rigtig fine, vi lavede også ligende på mit arbejde i børnehaven i fredags. Fin blog du har jeg glæder mig til at følge med fremover.

Helene sa...

Jeg falt helt for disse påskekyllingene! Utrolig kule! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...