onsdag 11. april 2012

Finaste vårteiknet + trekning



Vårlyngen er for meg det aller finaste vårteiknet i min hage.
Store frodige tuer med lyng er mellom mine favorittplantar.
No er dessverre ikkje alle lyngane mine like frodige - dei har ein 
lei tendens til å bli stygge i midten etter nokre år:(
Men uansett lyser desse tuene opp med sine små, yndige blomstrar.

Over til trekninga av lotteriet mitt, som sikkert er 
mest interessant for dei fleste!?
Det vart 72 deltakarar til slutt, og det er kjempekjekt 
at så mange hang seg på:)
Random.org har stått for trekninga.

Vinnar av hovudgevinsten vart denne dama.
Ho er flink med oppussing av møblar og andre kreative syslar.

Ekstragevinsten går også til ein bloggar.
Ho høyrer også til dei kreative, og har eit flott hus.

Gratulerer til dåke to, og betre lykke neste gong til dåke andre!



8 kommentarer:

Skjerstad sa...

Gratulerer til de 2 heldige damer :)

Og til deg Sonja - vårlyng er fint !

Fragmenter sa...

Gratulerer til de heldige! Og ja, lyng er nydelig:)
Klem

Anonym sa...

Hei :-))) er det mulig!! At jeg vant. Nå ble jeg kjempeglad!!
Tusen takk! Jeg sender deg adressen min! (Mannen min lurte fælt på hva jeg hadde vunnet :-)) ettersom jeg ble så glad - "er det et gammelt putevar ? " og så ser han toppen - den likte han :-) ..han har litt sans for fine ting! Ha en flott kveld!
God klem fra Anita :-)

Gunnhild sa...

gratulere til vinnerne!
lyngen er såå nydelig! og fortjener litt macro bilder ;)
tips (som du sikkert vet..)
lyngplantene, og de fleste andre stauder trenger å bli delt ca hvert 3 år. dette må til for at de skal lage nye friske røtter, og utvikle seg.
;)

Berre Kristin sa...

Gratulerer til vinnarar! Eg har visst gått glipp av heile lotteriet, men hadde garantert ikkje vunne likevel;)

Duse Pasteller sa...

VAKKERT!
De fineste kunstverk finner vi i naturen!:)
Grattis til vinnerne!
og klem til deg fra meg og Leon:):)

Malu sa...

Gratulerer til vinnerne!
Vårlyng er en av mine favoritter også.
Håper du har en fin dag!
:o)

AvMeg sa...

Graulerer til vinnerne - heldiggrisene :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...