onsdag 4. april 2012

LOTTERI



Då tenkte eg at det var på tide med eit lite lotteri igjen:)
Eg har sett trekninga til rett over påske, slik at dei som er 
på tur også rekk å få lotteriet med seg.

Gevinsten består av to rullar med washitape, ei snelle med 
tråd i skiftande farge til symaskina di og ein vinstoppar.

Washitape er vel blitt *allemannseige*, men det er jo alltid
 kjekt med eit par nye rullar i samlinga...
Tråden har eg brukt til diverse syprosjekt, og eg har 
alltid fått kommentarar til den.
Eg var innom butikken Ting i Førde i går, og der kom 
eg over denne stilige silikonugla.
Ugla er altså ein vinstoppar frå KG Design.
Og denne rosafargen likar eg veldig godt, sjølv om rosa 
ikkje er mykje brukt i Det blå huset:)
Eg har til og med to jakker i denne fargen!


 
Du kan få inntil 2 lodd i dette lotteriet:

1 lodd for kommentar
og
1 lodd for å linke til min blogg med det øverste bildet

Alle kan delta, men har du ikkje eigen blogg du 
legge igjen mailadressa di. 
Kjem talet på deltakarar over 50, legg eg ein ny, liten gevinst i potten.
Altså blir det då 2 vinnarar.

Har du lyst til å vinne desse småsnacksa, så meld di interesse 
innan onsdag 11. april kl. 21:00.


Lykke til!




73 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Et vil gjerne vere med, 1 lodd på meg.

Anonym sa...

Kjempefin kork, jeg er med :-)) .1 lodd t meg. Takk!! Klem fra Anita

Tante B sa...

Eg vil være med på to lodd :)
GOD PÅSKE :)

Klem frå TanteB

SOLSAUM sa...

Jepp, det står Solveig på den gevinsten;o) Det er ein super gevinst!

... eg prøver lykka med to lodd!

Ha gode påskedagar!

Solklem

ingrid sa...

Jeg er med med to lodd!
God påske! :)

Sabrina sa...

Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

God påske

Skjerstad sa...

Så herlig premie !!
Jeg vil gjerne ha 2 lodder :)

God påske !
Klem fra Janne

Shy sa...

Eg har ikkje slik tape, eg ;)
Tar to lodd hos deg.
Ha ei fin påske!

Fargevandring sa...

Selvsagt vil jeg være med på dette fine lotteriet ditt:-) Jeg tar to lodd:-) Klem, Anne Lise

Anonym sa...

Så morsomt - jeg vil gjerne være med, 1 lodd på meg :) ha en strålende fin påske!

KlemMarit
marchrsto@gmail.com

Hjertelill sa...

Så flink du er til å holde lotteri! Fine premier også, likte særlig vinstopperen - so nice:) Blir gjerne med i lotteriet, tar to lodd. Nyt påsken!

Eva sa...

Inspirerende blogg du har!
Jeg blir gjerne med og prøver lykken med 1 lodd.

Riktig god påske!

Klem
eva@engh.org

trudeanett sa...

Heisann :)Fin blogg og masse gode ideer du har :)
Vil gjerne være med og tar 1 lodd.
Ha ei fin påske :)
mvh trudeanett@hotmail.com

Gunnhild sa...

jammen, selvfølgelig vil jeg være med! tar 2 lodd, sporenstreks!!
og du, jeg er sikkert den enenste i norge som IKKE har en eneste cm med slik teip i hus ;)

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med i din lotteri!
1 lott, tack :)

Glad påsk!

-Minna-
minnapo1@gmail.com

I en Sving sa...

Jeg blir med på to lodd jeg vettø :) Superkul ugle da :)

elviras drops sa...

Blir eit lodd, klarer visst ikkje å lage link. Korleis gjer ein det?:-)
Har faktisk enno ikkje fått washitape i hus, men det står på ønskelista:-)
klem

AvMeg sa...

Kjekk "gibort" - jeg vil gjerne delta med ett lodd :)
Klem :)

Ingeborg sa...

Tar ett lodd jeg, og fin, fin påske til deg:)

Anonym sa...

Jag är gärna med på 2 lotter. Hoppas du får en bra påsk!

Janne's Photography sa...

Høyres triveligt ut, slenger meg på eg og ;-) Fortsatt fin påske til deg!

Birgitte sa...

Jge vil gjerne være med på lotteriet! Et lodd til meg:)

Oline Art sa...

Hej Sonja

Hvor er det en fin give away - Jeg deltager med 2 lodder

Dorthe

Oline sa...

Tar ett lodd hos deg, første gong eg er her, men kjem nok innom for vi har viss same interesser!

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med!!!! Ett lodd.

Hanne Kjersti
(hanne.kjersti.lokken@dt.no)

Mayen sa...

Hiv mæ med ;-) Tar ett lodd og krysse fingrene for gevinst!Fortsatt god påske ;o)

Lilla dør sa...

Eg vil gjerne være med...eit lodd til meg. Håper eg har vinner lukka:) Klem Lilla dør

marian sa...

Så klart eg er med på dette! To lodd til meg takk.

Marian

3prinser sa...

Jeg slenger meg med - flaks at jeg rakk det :) 2 lodd på meg!

månestråle sa...

jeg blir mer enn gjerne med på dette herlige lotteriet ditt :)
2 lodd til meg :)

Anita

Tonje sa...

Jeg er gjerne med på lotteri! 1 lodd på meg :)

Du treffer meg på titato71@gmail.com

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Jeg er selvfølgelig med! Ett lodd til meg! :)

Duse Pasteller sa...

Så fine premier!!
Jeg tar 2 lodd:)

Har giveaway jeg òg nå;)

klem:)

Trine sa...

Klart jeg er med.
Prøver meg med ett lodd.

Anonym sa...

God påske!
Så kult lotteri!
Hold av 2 lodd til meg vær så snill!
Klemmer fra Caza

Unknown sa...

Jeg er med. Et lodd til meg.
Klem, Drude

Anonym sa...

Eg tek med dette eitt lodd! Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

Smått og Stort sa...

Blir med jeg! To lodd på meg:)

Rillirousku sa...

Jag är med! rillan@suomi24.fi

Anonym sa...

Ett lodd til meg! :)

miriameika@gmail.com

Fragmenter sa...

Oj, holdt på å gå glipp av denne! 2 lodd til meg:) Kul ugle!
Klem

Anonym sa...

Jeg blir gjerne med på ditt fine lotteri, 2 lodd! Klem fra Anne.

Kristin Kreativius sa...

:) Ett lodd til meg :)

Marta sa...

Hiver meg med i siste liten, 2 lodd til meg :) Mye fint her så legger meg til som følger også!

IdéSpiren sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med, trekker ett lodd og krysser fingrene! :)

Den trådsnella med skiftende farger var råkul, hvor har du fått tak i den??

Hiv deg gjerne med på giveaway'en min også; http://bollebill.blogspot.com/2012/04/varlig-giveaway.html

BoHo sa...

Heihei!

Håper at du har hatt ein fin påske. Eg vert gjerne med i lotteriet ditt med eit lodd.

Frå Borghild

metanoia sa...

hei hei :) eg prøver vinnerlykken med et lodd :)

Siri sa...

Med dette skulle antallet tippe over femti.. Jeg er stadig vekk inne på siden din, og har deg på blogglista. Ett lodd til meg:-)

Benedikte sa...

Kjempefint lotteri som jeg ikke fikk med meg før nå pga påsken. Jeg tar ett lodd! :)

Mallemor sa...

Hei denne sida var ny for meg, men det er alltid kjekt når det er folk frå eige fylke som dukkar opp. Vil veldig gjerne vere med på lotteriet ditt.

jofridsquilt sa...

Her var det ei ny side. Koselig blogg. Eg tek gjerne eit lodd hjå deg. Klem Jofrid

siri ore elle sa...

Hei på deg!!
Jeg er med og tar med glede 2 lodd!!
:-)))))

PrinsessaPåErta sa...

Jeg er jo med!

Trekker ett lykkelodd:)

Pauline sa...

Jeg slenger meg med og tar ett lodd her, et vinnerlodd selvfølgelig!... :-)

Ønsker deg uansett riktig gode aprildager framover!! <3

Høytrykk sa...

Jeg slenger meg på i siste liten med ett lodd.

Randi sa...

Hei Sonja! Jeg trekker gjerne et lodd!! :) Mange fine innlegg hos deg i det siste, spesielt fuglene likte jeg godt! Og smekker skulle jeg ha prøvd meg på og! Håper du har hatt ei fin påske! KLEM!

Anonym sa...

Jeg tar gjerne et lodd. Likte godt fargen på den siste trådsnella.
Hilsen Grete (grete_se@hotmail.com)

Margit sa...

Hei Sonja ! Eg vil gjerne være med ;O) Eg prøver lukka med 2 lodd

Klem

Vi på Vik sa...

Jeg vil gjerne med, og trekker 2 lodd!
Hadde vært så gøy med litt annet enn ensfarget sytråd i symaskina!

Edny sine puslerier sa...

Så klart eg vil prøve lykken her;) 2 lodd til meg;)

Irene [Gi det videre] sa...

Hei Sonja!

Ser ut som det blir mer enn bare en eller to etternølere...;-) Kjempefine premier! Jeg tar gjerne to lodd. En for å kommentere "JA TAKK", og en for link på bloggen - hvis det ikke er for sent. Bloggtema-tilfeldigheter ville nemlig at det passet veldig bra å henvise til lotteriet ditt hos meg i kveld..: http://gidetvidere.blogspot.com/2012/04/uglesett.ht

Lykke til med lotteri-innspurten! Irene ☺

Camillaeli sa...

Hvor hyggeligt Sonja.
Jeg er med på 2 lodder.

Tonebone sa...

Søt ugle! Ett lodd på meg. :)

Anonym sa...

Eg blir gjerne med på så flotte gevinster:)
Laila jotberge@online.no

Wenche sa...

Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag.

VeroNot sa...

Er med på 2 lodder jeg!
Flott vinstopper!

Over Regnbuen sa...

Jeg trekker ett lykkelodd :)

Anonym sa...

Jeg vil være med på ett lodd!

Ingrida

ingridadeltuva@gmail.com

Unknown sa...

Jeg rakk visst akkurat å være med! :D Et lodd til meg også, for en utrolig søt giveaway!

Anonym sa...

Ett lodd til meg:) maggi85@live.no

Torill sa...

Er eg heldig, får også eg vere med og få eit lodd!

Jane sa...

Jeg er gjerne med og trekker 1 lodd :)
klem Jane

Sonja frå Sunnfjord sa...

Dette lotteriet er avslutta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...