lørdag 9. juni 2012

Blomstrar og stein i hagen




For tida er det i hagen ting foregår hos meg.
Omplanting, deling og fjerning av plantar og vedlikehald av bed.
Litt nyplanting blir det også, men ellers er beda stort sett fulle.
Eg har ikkje nokon umiddelbar plan om nye bed, men det blir
 kanskje litt justeringar på dei eksisterande beda.

Vi har hatt ein lengre finvêrsperiode her på Nordvestlandet, 
så det er sanneleg begynt å bli tørt i beda.
Håpar likevel vi har litt sommar til gode med litt høgare temperaturar...


Ha ei fin helg! 



These days I spend a lot of time in my garden.
I love the combination of grey stones and flowers:)
Have a nice weekend!  





7 kommentarer:

Astri sa...

I love the Norwegian gardens and yours is especially beautiful. I take a lot of photos of the gardens each time we visit Norway - I can't get enough of them.

The rocks/stones add such a nice texture. My husband is a geologist and loves rocks so I try to add them to our garden but I have to purchase them.

Very lovely garden, Sonja!

Berre Kristin sa...

Utruleg vakker hage!! Slik vil eg også ha:)

Gunnhild sa...

for en vakker hage sonja!
her skulle jeg gjerne ha vært på hagevandring!
hadde selv en temmelig fin hage frem til vi begynte med husbygginga. da ble det omveltninger på alt, og hagen ligger nå halveis rassert, halveis nedprioritert..men du og du som jeg gleder meg til HAGEN igjen skal få komme i fokus!! det er virkelig terapi for sjelen ;)

elviras drops sa...

For ein nydeleg hage du har. Kjempefint med steinbed.
Ja, vi får håpe på mykje finevær framover. Her har vi hatt fint vær siste dagane, men kald nordavind.
Kos deg med den flotte hagen din Sonja og ha ein fin søndag!
Klem frå mari

Elisabeth, innerst i veien sa...

Vakkert!

Mitt lille roterom sa...

Å så flotte bed! Sånne steinbed er noe av det fineste jeg vet, men har aldri ordnet slikt selv, ettersom mine fingre ikke har tendens til å være grønne engang ;).... og de rosa "pute-blomstene" som kryper utover - nyyyydelige! (hehe...vet ikke hva de heter engang...)
Ha en flott søndagskveld videre :)

Berit sa...

Så flotte steinbed.Mange fine farger. Ha en flott søndag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...