søndag 1. juli 2012

Dagens fangst



No på morgonen fekk eg slik plutseleg lyst til å fiske, så eg tok meg ein tur ned til fjorden.
Eg rakk å få to små makrellar (pir) på kroken før regn og lyn og torden tok meg, 
og eg måtte springe i hus.
Det er veldig kjekt å fiske makrell, for den er så ustyrleg og heng ofte laust på kroken:)
Når det gjeld å ete den, så er det nok med eitt til to måltid med makrell i løpet av sommaren.
No held jo ikkje desse to til ein middag til oss tre, så eg må nok spe på med steikefisk frå frysen. 


God søndag! 




I went fishing in the fjord this morning.
Two small mackerels got on the hook.
Have a nice Sunday!




9 kommentarer:

Irene [Gi det videre] sa...

Slett ikkje verst å fiske makrell på ein søndag morgon! Trudde først eg las at du fekk slik lyst på fisk på morgonen, men så var det altså verbet som freista. ☺☺☺ Håpar lyn og regn og torden er vekke til vi kjem oppover... Det er forresten berre tilfeldig at det er i Folkemusikk-veka. Har alltid hatt seinare ferie, så det er første gongen det treff slik. Satsar på litt liv og røre og litt anna å sjå på enn ellers. Sei hei om du er i byen og ser ei høg dame med krøllar som liknar på profilbiletet - det kan vere meg, og det hadde vore veldig kjekt å helse på deg! ☺ Fortsatt god søndag og sommar.

Ann Tove sa...

Godt med litt makrell, med eit par middaga er no, ja. Vi hadde steikkt makrell i gor. Har ikkje merka noko til torden her ute i havgapet, men regn har vi. Håpar sommarveiret kjem snart. Ha ein fin søndag.

Fargevandring sa...

Hei kjære Sonja:-) J takk vi har det bra, alle tre:-) snart ferietid nå og det skal bli godt det også, selv om jeg trives så supergodt på jobb!! Det ser ut som du koser deg ihvertfall, må være fint å bare kunne ta seg en 'svipptur' ute på fjorden:-) Ha en riktig fin søndag! Klem, Anne Lise

Astri sa...

How wonderful to be able to fish in the morning, especially when the fjord is right there. You make me miss Norway!

Veronika Mikkelborg sa...

Herlig! rett og slett! Veronika

Fabelaktig sa...

Makrell er såå godt :)

Etter en slitsom uke, har jeg endelig overskudd til å besøke deg. Nå skal jeg oppdatere meg på hva du har holdt på med i det siste :)

Fabelaktig søndagskveld og fin ukesstart til deg, søteste!

Smil&klem

AvMeg sa...

Nam - hadde stekt makrell for noen dager siden. Helt fersk og nystekt - det er fingermat for meg det :)

Lilla dør sa...

Ening med deg at det holder med ett eller maks to måltid med makrell. Men kjempe kjekk å fiske:). Det høyre sommeren til .

gult hus i svingen sa...

Stekt, fersk makrell er godt:) Balsam for sjelen med en fisketur:)
Trine:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...