søndag 29. juli 2012

Nyttig hekleri

 


Eg har drive med litt hekling i det siste, og det har 
mellom anna resultert i desse to klutane.
Dei blir kjøkkenklutar hos meg, men dei vil nok også
 vere fine som vaskeklutar til små ungar:)

Oppskrift finn du her.
Eg har hekla ei ekstra runde på mine klutar.
 Bomull sport frå Gjestal + nål 4,5.
 



Ha ein fin søndag!




Lately I have been crocheting a bit, and I have made two dish clothes.
Here you'll find the pattern - I made mine a little bigger.



7 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Fina!! Dom där skulle jag gärna testa att göra.

SOLSAUM sa...

Så fine dei er, dei lyser verkeleg opp på kjøkkenet.

....og eg fekk lyst til å lage liknande;o)

God søndag!

Solklem

gult hus i svingen sa...

Herlige kjøkkenkluter, blir aldri nok av dem:)
Fin søndag, Sonja:)
Trine.)

Astri sa...

Great colors and a cute pattern. Thank you for the link to the pattern. Ha ein fin søndag, ogsa!

Irene [Gi det videre] sa...

Kjempefine! I det siste har eg seriøst vurdert å lære meg hekling (igjen), og eg vert i alle fall ikkje mindre inspirert av det du gjer! ☺

Unknown sa...

De var nesten for fine til å bruke til kjøkkenkluter. Så flink du er .D

Meta sa...

Friske og herlige farger! De hadde hengt på pynt her.;)

Klem fra Meta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...