onsdag 4. juli 2012

Skjønnhet frå hagen ♥



Tusen takk for alle fine kommentarar til sommarfuglane mine!
Eg er godt fornøgd med dei, og må smile kvar gong eg går forbi skapet:)

Skikkeleg kjekt at så mange har hengt seg på sommarlotteriet mitt:)
Det er jo ferietid og mange er mindre aktive med blogginga.
 

Endeleg har eg mulighet til å plukke inn peonar frå hagen utan 
at planten skal sjå heilt ribba ut etterpå:)
Det tek nokre år før blomstringa kjem skikkeleg i gang.
Denne fargen er min favoritt rosa:)))
Den er nok ørlite djupare i fargen enn det eg får fram når bilda er tatt i motlyset.
Peonen står utruleg godt til både opalinsamlinga og den turkise gardina:)






A beautiful peony from my garden:)
I this pink colour:)




 
 

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fine bilder. Peoner har ikkje eg, men har greid å få eit par ranunkler til å blomstre!
God sommer til deg!
Shy

gult hus i svingen sa...

Peoner er nydelige, og du tar fine bilder, Sonja:)
Trine:)

Petra / Popetotrora sa...

Vackert!

Fragmenter sa...

Nydelig! Gleder meg til jeg kan ta inn peoner. Og takk for beskjæringstips, jeg ble absolutt klokere:)
Klem

Gunnhild sa...

så vakker..!
jeg har 2 knopper på min pion i år..så jeg må nok vente noen år før jeg kan høste inn..gleder meg!

Berit sa...

Flotte vaser du har. Ja peoner er helt nydelige. Ha en fin dag

Elisabeth, innerst i veien sa...

Å, så heldig du er som kan plukke slike nydelige peoner. :-)

Berre Kristin sa...

Kule sommarfuglar under her ja! Har heilt like peonar som deg, men kom meg aldri til å ta inn nokon, og no er det berre ein einsleg blom igjen, som får lov å stå :) Fine er dei!! Ha ei god helg i vente:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...