torsdag 16. august 2012

Blå

 


Eg deltek i Mandagstema hos Helene, og temaet denne veka er fargen blå.
Det er jo midt i blinken for meg som er så glad i alt som er blått:)
Eg har massevis av blå ting eg kunne ha tatt med, men i dag blir det den
 nyutsprungne klematisen som får vise seg fram.
Den skin litt i lilla også, og den er nok litt mørkare i blåfargen enn det eg klarer å få fram.
Namnet på klematisen er gløymt for lengst, men det er ein av dei *vanlege*.
Akkurat denne blomsten har berre 4 blad - det la eg ikkje merke til før no.

Gå inn til Helene og sjå fleire bilder her.







This is my post for the challenge *Blue*.
Go to Helene to see more photos.




.

7 kommentarer:

Jacta est alia sa...

Så fine deilig blå farge. Blått er en fin farge og så luftig. Fint masndagstema.

Ha en fin kveld

Mine diller♥ sa...

Flotte bilder av en vakker blomst - og et fint bidrag til utfordringa:)

En fin torsdagskveld til deg:0)

Fra huset i svingen sa...

Oppdaget plutselig at vi har deltatt med bilde av samme blomst ;)
Var litt usikker på hva denne blomsten het, men det fant jeg jo ut nå :D
Men min har også hvite blomster, men de har 7-8 kronblader...
Flott bidrag fra deg ihvertfall!

Klem Karianne

PrinsessaPåErta sa...

Nydelig bilde - og nydelig blomst i seg selv!

Ingeborg sa...

Nydelig blå klematis:) Jeg er også glad i blått. Vakre bilder.

Fin ukeslutt til deg.

elviras drops sa...

Den blåfargen er heilt nydeleg!
Så flink du er til å fotografere blomster.

Heather sa...

simply gorgeous, your photography is stunning. I like your recent sewing too! Heather

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...