torsdag 16. august 2012

Blå

 


Eg deltek i Mandagstema hos Helene, og temaet denne veka er fargen blå.
Det er jo midt i blinken for meg som er så glad i alt som er blått:)
Eg har massevis av blå ting eg kunne ha tatt med, men i dag blir det den
 nyutsprungne klematisen som får vise seg fram.
Den skin litt i lilla også, og den er nok litt mørkare i blåfargen enn det eg klarer å få fram.
Namnet på klematisen er gløymt for lengst, men det er ein av dei *vanlege*.
Akkurat denne blomsten har berre 4 blad - det la eg ikkje merke til før no.

Gå inn til Helene og sjå fleire bilder her.







This is my post for the challenge *Blue*.
Go to Helene to see more photos.




.

7 kommentarer:

Jacta est alia sa...

Så fine deilig blå farge. Blått er en fin farge og så luftig. Fint masndagstema.

Ha en fin kveld

Mine diller sa...

Flotte bilder av en vakker blomst - og et fint bidrag til utfordringa:)

En fin torsdagskveld til deg:0)

Fra huset i svingen sa...

Oppdaget plutselig at vi har deltatt med bilde av samme blomst ;)
Var litt usikker på hva denne blomsten het, men det fant jeg jo ut nå :D
Men min har også hvite blomster, men de har 7-8 kronblader...
Flott bidrag fra deg ihvertfall!

Klem Karianne

PrinsessaPåErta sa...

Nydelig bilde - og nydelig blomst i seg selv!

Ingeborg sa...

Nydelig blå klematis:) Jeg er også glad i blått. Vakre bilder.

Fin ukeslutt til deg.

elviras drops sa...

Den blåfargen er heilt nydeleg!
Så flink du er til å fotografere blomster.

my little red suitcase sa...

simply gorgeous, your photography is stunning. I like your recent sewing too! Heather

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...