fredag 14. september 2012

Andre forsøk...


Eg klarte ikkje å vente med og sy eit nytt skjerf/sjal.
Ja, når brukar ein forresten dei to orda skjerf og sjal, eller er det det same?
Vel, denne gongen har eg berre brukt 8 striper til samansying, slik at den lengste var 100 cm.
No vart trekantskjerfet meir passeleg til meg:)
Mål: 90x90x130 cm.

DIY til skjerfet finn du her.
 

Fargevalget denne gongen vart lilla og oransje.
Eg har ikkje brukt oransje særleg mykje,  verken på kle eller i interiøret.
Men for tida føler eg eit *behov* for å bruke akkurat denne fargen.
Gjerne i kombinasjon med lilla, grønt og/eller blått
 

Tusen takk for alle fine tilbakemeldingar eg har fått i det siste:)
Ekstra kjekt er det om eg kan vere til inspirasjon, og eg håpar å sjå 
nokre fleire utgaver av dette skjerfet rundtom.
Send meg gjerne link til innlegget ditt, så kan eg kanskje samle fleire bilder 
til eit eige innlegg om stripeskjerf...

 
Ha ei super helg! 




I have made another scarf, following this DIY.
Though, this time I used only 8 stripes of fabric.
This scarf is just my size:)
If you make such a scarf, please send me a link to your post!
Have a happy weekend!


   
 

11 kommentarer:

Trine sa...

Så fint skjerf i fine farger:)
Mulig jeg og må sy ett en gang...
Ha en super helg!

BrittB sa...

Så flotte farger! :-) Lekker fargekombinasjon!
Ha en fortsatt fin fredagskveld!

AvMeg sa...

Kjempefint og fargerikt!
God fredagskveld til deg :)

www.mixbiks.blogspot.com sa...

Hvor fin en ide! Dejlige farver.

Pauline sa...

Flotte skjerf begge to, jeg må nok tilstå at jeg likte det blågrønne i forrige innlegg ekstra godt! ;-)

cgs-redesign sa...

Nydelig!!!!
Blir så glad av slike farger :o)

Ønsker deg en flott helg...

Klem fra Cecilie

Billa Blå sa...

Der kom det, ja! Så utruleg stilig det vart.

Ha ei fin helg!

Randi sa...

Kjempefint skjerf Sonja!! Har vært så glad i oransje og rosa sammen,men jammen var det fint med lilla og!! God helg!!

Siri sa...

Dette ble da helt fantastisk flott! Jeg legger den inn på favoritter slik at jeg kan plukke frem igjen idèen når jeg får tid til å gå i gang igjen. Fortsatt god helg! Hilsen Siri:-)

Jatte sa...

Ååå så stilig!! elsker skjerf og slike fargeklatter som dette er jo bare herlig!:)

Ha en finfin Søndag,
Klemmer fra Jatte♥

Lene sa...

Så fint skjerf! Du er en racer på symaskin altså. Fy søren. :-) håper jeg blir like flink engang. Skal vel noe til... Hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...