lørdag 24. november 2012

Ny gardin på plass



Eg er godt fornøgd med fargevalget på den nyhekla gardina mi:)
Og sølvtråden gjorde det heile litt meir vinteraktig og pynta.
Hadde det ikkje vore for at den tråden var litt ekkel å hekle med, 
så hadde nok *mellomverket* vore enda meir intrikat.....
Men det enkle kan også vere fint:)
 


No heng i alle fall den stiva gardina i vindfanget og pyntar opp.
Den kræsjar litt med sommarfuglane på speildørene, 
der skal det også bli forandring....


Tusen takk for alle gode ord om blusen i forrige innlegg!
Det er alltid kjekt med respons på det eg lagar:-)


God helg! 




My curtain is finished, and I have to say that I am quite pleased with 
my choice of colours:)
Also the silver thread is very decorative at this time of the year.
Now the curtain is hanging by the front door.
There are some butterflies at my mirror doors which are going to be
replaced soon.....

Thanks a lot for your nice comments on the tunic in my last post!

Have a lovely weekend!


 
 

26 kommentarer:

elviras drops sa...

Rålekkert Sonja! Tøft med sølvtråd!
Ha ei fin og kreativ helg!:-)

Oline Art sa...

Årh hvor er det fint Sonja!

Elisabeth Solum sa...

Åååååå så nyydelig gardin!! :)Herlig med det sølvgarnet rundt stjernene og inni mellom! Skulle ønske jeg var så flink til å hekle!
Ha en fin helg!
Klem Lisa

Mitt hverdagsliv sa...

Nydelig gardin! Flotte farger og så fint med sølv...

Med kjæleik til livet sa...

å ka flott - dette var noe som kunne passet på mitt kjøkken også

smil - monika

AvMeg sa...

Den ble veldig flott - fine, duse farger sammen :)

Fragmenter sa...

Åh, det ble veldig fint! Nydelige farger. Så smart og dekorativ den gardinløsningen der. Du er flink du, Sonja:-)
Ha ei fin helg!
Klem

Retrolig sa...

Nydelig gardin! Jeg har akkurat lært meg å hekle, og fikk lyst til å prøve meg på slike stjerner. :) Deler du mønster?
Ramona

Irene [Gi det videre] sa...

Så utruleg fin!!! Du er så dyktig. *imponert* God helg, Sonja. ☺

BrittB sa...

Gardinen ble kjempefin! Lekkert fargevalg! :-)

Heather sa...

wow! that's lovely. Nice for this season! Heather x

Inger Anne sa...

Nydelige :)

Billa Blå sa...

Kjempefine! For eit arbeid... Men det såg utruleg koseleg ut :) Godt jobba!

SOLSAUM sa...

Så flott den er! Du er god!

.... Og blusen er nusseleg, synd jentene mine er for store.....

God helg!

Solklem

Annes Muscari sa...

Gardinet ble utrolig flott!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Eg kan gjerne dele link til oppskrifta på stjernene. Vanlegvis brukar eg å ta med linken, men i dette tilfellet får eg beskjed om ein "ondsinna link" når eg går inn der. Derfor tok eg den ikkje med i innlegget. I alle fall finn du mønsteret her: http://theroyalsisters.blogspot.no/2009/12/grandma-twinkle-doily_30.html. For å få 6 spissar på stjerna hekla eg 6 luftmasker i ringen, og 6 stavgrupper i staden for 5. Resten av gardina er etter mitt hovud, men eg har ikkje tid eller ork til å lage oppskrift på det dessverre. Lykke til!

MarJE sa...

Så flott gardina blei....eit skikkelig kunstverk :)
God helg vidare.

Frøken Loppe sa...

Så fin den blei!!!!!!
Flotte farger sammen, veldig kult m sølv tråen, vart litt "vinter" :0)

Fin søndag!

Klem ib

Riitta Sinikka sa...

♥♥♥

Retrolig sa...

Tusen takk! :) Det blir moro å prøve seg, men resultatene av min hekling er langt fra pent. ;)

siri ore elle sa...

Utrolig fin, Sonja! Skulle gjerne hatt dine heklekunnskaper:-))))
Passet bare så fint i det lille vinduet og fargene var nydelige!
Fortsatt fin søndag!!
Klem Siri

Heather sa...

Hi Sonja, just to let you know I have linked my post about your crochet hearts to here! Heather x

Unknown sa...

Fantastisk fin gardin :) Nydeleg fargekombinasjon :) Du er så flink :)
Så kjekt at du vil vere med på min vesle Gje Vekk :) *kryssar fingrane*
Klem, KristiN

Gunnhild sa...

så nyydelig!!
likte veldig godt den forige du heklet, men elsker denne!!
du er så flink!

Liv Myredal sa...

Fantastisk fint med disse stjernene. Og lekkert med sølvtråden.

Janne's Photography sa...

Den var bare heilt nydelig Sonje, du er flink!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...