søndag 10. februar 2013

Enkel, skjønn og rosa


 Eg er glad i blomstrar - ikkje berre på retrostoff, men også i hagen:)
Anne på Moseplassen har starta utfordringa *X-faktor blomsterutgaven 2013*,
 og i første del er det fargen rosa som er i fokus.
  



Denne mørk rosa margeritten vart foreviga då eg var på hagevandring i fjor høst.
Eg likar godt den enkle forma og den flotte fargekombinasjonen:)
Margerittar er lette å stelle og blomstrar villig.
Eg brukar å blande langtidsgjødsel i jorda ved planting, 
og så klipper eg vekk avblomstra stilkar.
Til sommaren vil eg også ha rosa margerittar i hagen min.




Trykk på bildet over for å komme til utfordringa.
Der kan du sjå fleire bidrag, og kanskje har du lyst til å delta sjølv også:)


Sonja




I love flowers - not only on vintage fabrics, but in my garden too:)
This post is part of a challenge at Moseplassen.
In part one we are going to show a pink flower.
Mine is a daisy, which I saw during a visit to a garden last autumn.
I love the simple shape and the colour combination.
Also the daisies are willing and keep flowering all summer.
I think I'm going for some pink daisies this summer:)




14 kommentarer:

Astri sa...

Stunning! I long for summer.

BrittB sa...

Så flott farge på margeritten, kan godt tenke meg at den tar seg godt ut i hagen!
Ønsker deg en fin fastelavenssøndag- og morsdag! :-)

Et nytt landsbyliv sa...

Det bare lyser sommer av margeritter! Lykke til :)

Unknown sa...

Den er ett flott blikkfang i hagen din tenker jeg.
Nydelig blomst og bilde.
Marit.

Vivishagerom sa...

Denne sprer virkelig glede. Flott sterk farge!

Klem Vivi

Heather sa...

so vibrant and beautiful! enjoy the weekend! Heather x

Anne (Moseplassen) sa...

aiai for en farge!
Jeg liker sånne farger som synger :)

Shy sa...

Vakkert!
Og i år vert det ein blomstrande sommar ;)

Nora sa...

Så flott den er! Det enkle er oftest vakrest!
Lykke til i konkurransen!

Inger Marie sa...

Nydelig blomst og lekker farge:)
Lykke til:)

Mia sa...

Det enkla är oftast det bästa och din margeritt är en skönhet, lycka till :)

Jannibele sa...

Fantastisk flott farge. Så fylt med energi og varme. Må pryde flott i hagen din. Lykke til i konkurransen.

Annes Muscari sa...

Rosa margritter er utrolig flotte, spesielt med den sterkt gule midten. Friske, fine farger og et flott bilde. Lykke til!

Trine sa...

Fint bilde av nydelig blomst:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...