søndag 10. februar 2013

Enkel, skjønn og rosa


 Eg er glad i blomstrar - ikkje berre på retrostoff, men også i hagen:)
Anne på Moseplassen har starta utfordringa *X-faktor blomsterutgaven 2013*,
 og i første del er det fargen rosa som er i fokus.
  



Denne mørk rosa margeritten vart foreviga då eg var på hagevandring i fjor høst.
Eg likar godt den enkle forma og den flotte fargekombinasjonen:)
Margerittar er lette å stelle og blomstrar villig.
Eg brukar å blande langtidsgjødsel i jorda ved planting, 
og så klipper eg vekk avblomstra stilkar.
Til sommaren vil eg også ha rosa margerittar i hagen min.




Trykk på bildet over for å komme til utfordringa.
Der kan du sjå fleire bidrag, og kanskje har du lyst til å delta sjølv også:)


Sonja




I love flowers - not only on vintage fabrics, but in my garden too:)
This post is part of a challenge at Moseplassen.
In part one we are going to show a pink flower.
Mine is a daisy, which I saw during a visit to a garden last autumn.
I love the simple shape and the colour combination.
Also the daisies are willing and keep flowering all summer.
I think I'm going for some pink daisies this summer:)




14 kommentarer:

Astri sa...

Stunning! I long for summer.

BrittB sa...

Så flott farge på margeritten, kan godt tenke meg at den tar seg godt ut i hagen!
Ønsker deg en fin fastelavenssøndag- og morsdag! :-)

Et nytt landsbyliv sa...

Det bare lyser sommer av margeritter! Lykke til :)

marit´s,,, sa...

Den er ett flott blikkfang i hagen din tenker jeg.
Nydelig blomst og bilde.
Marit.

Vivi sa...

Denne sprer virkelig glede. Flott sterk farge!

Klem Vivi

my little red suitcase sa...

so vibrant and beautiful! enjoy the weekend! Heather x

Anne (Moseplassen) sa...

aiai for en farge!
Jeg liker sånne farger som synger :)

Shy sa...

Vakkert!
Og i år vert det ein blomstrande sommar ;)

Nora sa...

Så flott den er! Det enkle er oftest vakrest!
Lykke til i konkurransen!

Inger Marie sa...

Nydelig blomst og lekker farge:)
Lykke til:)

Mia sa...

Det enkla är oftast det bästa och din margeritt är en skönhet, lycka till :)

Jannibele sa...

Fantastisk flott farge. Så fylt med energi og varme. Må pryde flott i hagen din. Lykke til i konkurransen.

Annes Muscari sa...

Rosa margritter er utrolig flotte, spesielt med den sterkt gule midten. Friske, fine farger og et flott bilde. Lykke til!

Trine sa...

Fint bilde av nydelig blomst:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...