onsdag 6. februar 2013

Søtt kort til mor

Med morsdagen i sikte, har vi laga kort i barnehagen der eg jobbar.
Det er ein kjempefin tradisjon, synest eg.
Å lage kort til mor eller far, altså!
Sjølve mors- og farsdagen har eg blanda følelsar for, men det er ei anna sak...

Då temaet morsdag kom opp på jobb var eg ikkje sein å be,
for eg hadde nemleg sett dette søte kortet på Pinterest.
Vi laga det i samanbretta utgave, slik at ein ser hjertet når kortet vert åpna.
Nokre fine ord til ho mor, og ungane teikna og dekorerte med glitterlim.
Så enkelt, og så fint:)))


(Bildet er lånt herifrå.)

  ♥ ♥ ♥
 
This Sunday it is Mother's Day in Norway.
 In the kindergarten where I work, 
we made cards for the mothers.
I just love this idea!
A few nice words for Mum, 
and some decorating.
So simple, and so sweet:)))
You can see more here.
  


12 kommentarer:

BrittB sa...

Så fine kort, det vil nok varme mangt et morshjerte! :-)

Helene sa...

Takk for tips!! :)

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Kjempegod ide:)

Astri sa...

Mother's Day in Norway? Oh I wish I could send this to my mom, but she is in the Canary Islands until March. Lucky lady!

Liv Myredal sa...

Så fint med avtrykk som lager et hjerte :) Slike kort varmer et morshjerte.

Ingridstua sa...

Glimrende idè! Dette kan man jo også lage til andre anledninger! :) Ha en fin kveld! Hilsen Ingrid

Inghild sa...

supert tips :-)

elviras drops sa...

Kjempefint, veldig god ide. Søtt at det blir hjerte når ein bretter ut kortet:-)

Birgitte sa...

Oi, det var stilig! Takk for tips :)

Posttausa sa...

Det der var virkelig smart!
Veldig fint:))

Frøken Loppe sa...

Så fint kort, genial ide!!!!
Dette må eg prøve!

Takk for lykke ønsker ang ny jobb, grugleder meg... bli spennande!!

Fin, fin dag til deg!
Snart helg...

klem

AvMeg sa...

Kjempefin idé!
Jeg elsker å få ting de små har laga - takk til alle barnehager og skoler for slike håndarbeidsoppgaver :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...