søndag 10. februar 2013

X-faktor blomsterutgaven: HVIT



Då var det tid for dei kvite blomstrane i Anne på Moseplassen si utfordring.
I dag har eg valgt ein blomster frå skogbotnen.
Kvitveisen vert kalla sauesymre her på min kant av landet.
Den dannar svære tepper, og lyser så fint opp med dei kvite blomstrane.
Det er alltid kjekt å hente seg ein fin, liten bukett ute i skogen:)
  
 



Gå gjerne inn på Moseplassen for å sjå fleire bidrag.






Today I'm showing my white flower in the challange at Moseplassen.
It is a flower from the woods; wood anemone.
I just love seeing the big, white carpets on the forest floor.
And it is such a pleasure picking a little bouquet of the tiny flowers:)


 
 

10 kommentarer:

elviras drops sa...

Skikkeleg fine kvitveisbileter! Ha ei fin veke!

Aud sa...

En nydelig kandidat, det er en herlig vårblomst som man gjerne tar inn i store buketter.
Lykke til i X faktor:-)

Sabelhagens Olivlund sa...

Åh så vackert med vitsippor! Söt bukett! Längtan till våren är stor.
Ha det gott.
Kram Maria

Nora sa...

Hvitveisene er fantastiske synes jeg. I höst kjöpte jeg noen slag som jeg håper over vinteren i hagen så jeg kan få fin blomstring om litt:-)
Lykke til i konkurransen!

MarJE sa...

Kjempefine kvitveis og bilda dine var flotte.
Fin Mandag til deg. Lykke til i konkurransen.

Mitt hverdagsliv sa...

Nydelige hvitveis!
Da jeg flyttet hit til Rendalen ble jeg overrasket, her vokser det ikke en eneste hvitveis. Er visst noe med jordsmonnet. Savner dem om våren!

Ranten sa...

Og jeg får bilder av små barnehender fulle av hvitveis i hodet :) Koselig! Lykke til :)

Unknown sa...

Hvitveis er vakkert. Nydelige bilder. Jeg hev meg også med. Kjempegøy konkurranse og masse flotte blomsterbilder. Lykke til til deg. D

Alice´s Eventyrland sa...

En skøn buket anemoner, det vækker dejlige minder :) Lykke til!

Frøken Loppe sa...

Nydelig blomster, fikk skikkelig vår stemning!!

Fin ny veke til deg!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...