tirsdag 19. februar 2013

♥ Yndig skapning ♥




For ei stund sidan var eg så heldig å vinne denne fantastisk fine
alven/feen/engelen inne hos finske og fargerike Riitta Sinikka.
Eg er heilt betatt, og skulle ønske at eg også kunne lage noko så fint:))
Om det er ein fe eller noko anna, er i grunnen ikkje så nøye.
Eg veit ikkje forskjellen på dei uansett, for eg har aldri sett nokon av dei.....
Tusen millionar takk, Riitta Sinikka!!!

Er du glad i fargar og fine bilder, ta turen inn til den flotte bloggen ROMULYYLI!


Eg vil gjerne få takke for alle hyggelege kommentarar eg har fått den siste tida:)
Det er også veldig kjekt å sjå at mange nye lesarar har meldt seg:)
Håpar dåke vil trivast her hos meg.

♥ ♥ ♥

Lucky me won this beautiful fairy/angel at the Finnish blog ROMULYYI.
I am breathtaken by the beauty, and I wish that I could make something like this too.
Thanks a million for this lovely gift, Riitta Sinikka!!!
If you are into colours, you'll find a lot of them at her blog:)


Thank you for all the nice comments I've received lately:)
Also I am happy to see some new readers in here:)



 
 

17 kommentarer:

Marianne sa...

Så søt en engel :-) Har funnet ut at engler fint kan være en helårspynt. Litt juledekor i desember og noen pynter jeg med blomster om sommeren. Da er de med meg hele året. Ønsker deg en fin kveld!

Misemor sa...

Veeeeeeeeeeeeldig søt og yndig!!! =) Du var heldig som vant denne.
Kanskje har du hellet med deg i lotteriet mitt også?!?...
Ha en fin kveld, klem Tone =D

Alva sa...

Heldige deg då:)
Rett så yndig var den og i passande farge til deg:))

Vintage Sheet Addict sa...

You have indeed been kissed by an angel! :) x

Astri sa...

SO lovely!

Riitta Sinikka sa...

♥ ♥ ♥

Kristin Kreativius sa...

Åh! Hun var nydelig! Virkelig! Og tenk, så hadde hun blå kjole på :)

Likte så godt bildene av de gule krokusene Sonja! :) Ble glad av å se på de!

Ha en fin dag :) Klemmer

AvMeg sa...

Så kjekt å vinne - og blå kjole til og med. Veldig fin :)

BrittB sa...

Gratulerer med slik flott gevinst! Yndig og søt engel! :-)

Liv Aagot Syse sa...

Ja, det var en skjønn og yndig skapning, Sonja :) Så hyggelig å vinne den da!

Christina (Carla og krudtuglen) sa...

Hvor er hun fin! Det var da en lækker præmie at vinde.
K.h.
Christina

Drude Nygaard sa...

Helt praktfull. Så heldig du er. D

toko busana muslim murah sa...


Thank you for posting this. It’s exactly what I was looking for!

SNILLPIKE♥ sa...

Så fin den var. Skulle tru at den var laga med tanke på deg, passa midt i blinken til deg og "Det blå huset".

I morgon startar vinterferien hos oss og vi set kursen nordover. Reknar med at vi sjåast i løpet av ferien.

Lisa sa...

Ja, det var en skjønn figur, i delikate farger og florlett kjole!
Ha en koselig helg! :)
Klem Lisa

Bratte Bakka sa...

Tusen takk for fine ord inne hjå meg, og takk for at eg fekk komme innom den flotte bloggen din!

God fredagskveld!

Ana Maria ( Jeito de Casa ) sa...

Cute, cute , cute!!!

Thank you Sonja, your blog is beautiful!

Bjs and a great weekend to you too.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...