søndag 26. mai 2013

Rosaveis?






På tur til åsen i dag såg eg svært mange rosa kvitveisar.
Har i grunnen ikkje lagt merke til at dei har vore rosa før.
Eg brukte ein av stavane mine til å grave opp dei 
mest rosafarga eksemplara eg kunne finne.
No er dei planta i hagen min, så om eit år eller to 
har eg nok ei fin, lita tue med rosaveis:)
Frå før har eg ei tue med den vanlege kvitveisen, 
som har etablert seg heilt på eiga hand.

Du må forresten sjå den flotte, frynsete kvitveisen 
som Kenneth har tatt inn i sin hage:)


Sonja





I went for a walk in the hills this morning.
There I found these pink wild flowers.
They are usually white, so I brought some to my garden.
I hope they'll grow well here too.

Welcome to my new readers!
I do hope you'll find some inspiration in here:)

 
 
   

7 kommentarer:

Posttausa sa...

Den var spesiell og veldig fin!
Minner om ei lita anemone eg hadde for nokre år sidan. Huskar ikkje namnet på den men eg huskar det var nokre bittesmå svarte knollar eg sette om våren. Har den desverre ikkje lenger då bedet måtte bøte med livet fordi vi bygde på huset.Er vel i same slekta for blada på den likna veldig på blada til kvitveis.

grønn sa...

Jøss. Har aldri sett lignende! De var jo utrolig flotte da - håper du får dem til å trives i hagen din :-)

Vintage Sheet Addict sa...

Some beautiful flowers in your last two posts, isn't it great that spring is here! :) x

Annes Muscari sa...

Rosa "kvitveis" har jeg ikke sett før. Kjempeflott! Smart å ta med noen eksemplar til hagen. Ingenting er som kvit(rosa)veis om våren. Ha ein fin mandag :)

Elisa sa...

Artig, eg fann også rosa kvitveis i helga - ikkje fullt så rosa som die kanskje men definitivt ikkje kvite. Har hørt at kvitveisen muterar veldig lett, den der flamingoen var jo noko heil for seg sjøl!

Patricia Fernanda sa...

Lindas flores... linda cor rosa!!! Abraço

KariL sa...

Eg har funne veldig mange veldig lilla kvitveis i år. Lurer på kvifor? Har ikke sett så mange før om åra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...