søndag 1. desember 2013

Årets design



 Det er neppe årets design innan julemønstra papir, 
men årets design på junior sin adventskalendar;)
Blir vel aldri for gammal til å få ein liten pakke kvar dag, eller kva?
Dei blå pakkane heng her i heimen, medan dei under blir med på hybelen.




Veldig kjekt med slike gratisprint:)
Du finn linkar til print her, her og her.
Sjå, print og bruk!






I've finished this year's Advent calendar for junior.
Happy to find such lovely free Christmas printables for wrapping.
You can find some here, here and here.
Look, print and use!



3 kommentarer:

elviras drops sa...

Heldige junior! Mine tre må ta til takke med sjokoladkalendar...etter at nummer tre vaks til såg eg ikkje mitt syn med pakkekalendar til tre. Ha ei flott veke!

BrittB sa...

Artig at man kan finne slike fine print på nettet! Var inne å kikka litt på linkene dine- det er jo så mye fint! :-)
Innbiller meg at det går med mye farger når man skal printe dem ut, eller?
Nei, man blir visst aldri for gammel til adventskalender, det inntrykket har jeg også, men i år ble det ikke kalender på noen her hos oss ;-)

Astri sa...

How fun to open a package each day until Christmas for Junior! We do something similar here. My husband and I alternate the days - we are like children now that the children are gone. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...