lørdag 14. desember 2013

'Til og frå' / 'To and from'



Det er travle tider - både på jobb og ellers.
Har også vore på tur til Island sidan sist.
Kaldt og forblåst der borte på denne tida, 
men vi hadde eit kjekt julebord:)
 
 


Fint å koble av med litt papirarbeid til jul:)
Eg har brukt nokre ferdige lappar som eg hadde liggandes.
Og så har eg printa ut stjerner og sirklar frå denne sida.

I kveld vert det stor brufest for å feire den nyåpna Dalsfjordbrua:)
Ein stor dag for min kommune og alle som bur i området her.
No slepp vi unna med ei ferje når vi skal til Bergen.
Og for min eigen del, så slepp eg ferja når eg tek til i ny jobb etter nyttår:)


Ha ein triveleg lørdag!
 




I've made some Christmas tags.
The idea and the free printables are found here.
I really enjoy doing some paperwork again:)

Have a nice day! 



 
 

5 kommentarer:

Mine diller♥ sa...

Gratulerer, en stor dag dette!
En skikkelig folkefest og mange glade mennesker:)

Kjekt å sette seg ned med litt papirarbeid og putle litt innimellom:)
Fiine pakkelapper!

Fine førjulsdager til deg:)

BrittB sa...

Så artige lapper til pakkene, du er kreativ! :-)
Gratulerer med ny bru - det er sikkert stas!

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Så fine, fargerike merkelapper!

Ingridstua sa...

Så utrolig flotte og kreative gavelapper du har laget! Kjempefine! Gratulerer med ny jobb og ny bru! Ønsker deg fin 3. Søndag i advent!

Vintage Sheet Addict sa...

Love these! :) x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...