fredag 3. januar 2014

Fluffy sjal



Godt nytt år til deg som er innom!
Og jammen er det allereie helg igjen... men med ny jobb, 
er det sjølvsagt ok med ei kort første arbeidsveke;)

 


Før jul hekla eg dette trekantsjalet til ei av småprinsessene i familien.
Dei likar å pynte seg, desse små - slik vi store jentene gjer;)

Dette mønsteret med stavar er min favoritt til sjal for tida.
Det er enkelt og fint - uansett garn:)
Her har eg brukt blandingsgarnet Verdi frå Drops og ei tjukk nål.
Eg avslutta med ein omgang fastmasker på øverste kanten, 
for å få denne litt fastare og finare.
Tok meg dessverre ikkje bryet med å blokke ut dette sjalet, 
men då hadde jo mønsteret kome enda betre fram.


Ha ei god helg!





Happy new year to you!
The weekend is already here... but as I just started in my new job,
I feel it's quite nice with a short first week:)

In December I finished this shawl for a young princess in my family.
She loves to dress up, just like her mother;)
And I love this simple shawl pattern, and I think it works fine with any yarn.
Here I've used the mix yarn Verdi from Drops and a thick hook.


Have a lovely weekend! 



 
 

8 kommentarer:

AvMeg sa...

Det ser godt og mykt ut - flott gave til ei lita ei :)

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Nydelig sjal, helt sikkert like mykt og godt som det ser ut til å være! Godt nyttår og god helg! Og lykke til i ny jobb :)

Posttausa sa...

Det såg utruleg deilig ut! Heldig lita prinsesse!
Godt nyttår og lukke til i ny jobb;)

Elisabeth Solum sa...

Herlig sjal! Det så godt og varmt ut! Ønsker deg et riktig godt nytt år! :)

BrittB sa...

Så deilig det sjalet ser ut! Nå fikk jeg lyst til å hekle igjen...
Lykke til i nyjobben og riktig god helg!

Inger Marie sa...

Så deilig skjerf!..her er det også strikkepinner og heklekrok igang..hyggelig arbeid på denne årstiden:)
God ny uke:))

Ingeborg sa...

Du er så flink med hendene:) Det sjalet ser virkelig deilig ut.
Har forresten nevnt deg i det siste blogginnlegget mitt.

MissMette sa...

Nydelig sjal og det ser deilig ut :) En liten stund siden jeg la igjen noen ord her - men jeg er nettopp tilbake på blogg og nett etter en lang pause... Så jeg ville titte innom å ønske deg et riktig godt nytt år - og lykke til med ny jobb :) Fin uke til deg, klem fra Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...