søndag 8. januar 2012

Ut i naturen



I dag har det vore ein nydeleg dag:)
Sola fann det for godt å vise seg - endeleg!
Eg tok med meg kameraet på tur.
Derfor har eg pøsa på med bilder i dag.
Uredigerte bilder.


Tusen takk for alle dei hyggelege tilbakemeldingane 
på sokkane i forrige innlegg!
Om du lagar dine eigne, vil eg gjerne sjå dei:)


Og eit stort velkommen til nye følgarar!
Det er dessverre ikkje alltid så lett å finne tak i 
bloggane til dei som vil følge meg.
Ikkje alle har link til bloggen sin i profilen.
Når dei heller ikkje legg igjen nokon kommentar,
blir det veldig vanskeleg å finne dei.




10 kommentarer:

Lene sa...

Fine bilder. Naturen er ganske så flott :) Vært et utrolig herlig vær i dag, ja. Deilig med sol!

Ha en fortsatt fin søndag.
Klem Lene :)

Fragmenter sa...

Nydelige bilder, Sonja! Her har vi også hatt en knallfin dag med blå himmel og sol. Vi var på skogstur, men husket ikke å ta med kamera:-)
Klem

Hjertelill sa...

Nydelige bilder!!!
Ha en fin søndagskveld:)

Berit sa...

veldig fine bilder. Deilig når solen er hos oss, selv om det er kaldt.

Ragnhild sa...

Stolsokker var genialt og jeg har store planer om å lage noe lignende til våre stoler. Når jeg får laga legger jeg ut bilde på blåggen min og linker til deg om det er greit.

For noen kjempeflotte bilder. Ser så godt ut med dagslys! Og grønnfarge.

gult hus i svingen sa...

Nydelige bilder, Sonja:) Du koser deg med det nye objektivet, ser jeg:)
klem Trine:)

Shy sa...

Slik proff-fotografering overlet eg til mannen. Eg har berre eit lite enkelt fotoapparat, men mobilen er også ganske bra til fotografering.
Denne dilla på WF speling går nok over snart.... Synst liksom at blogginga tok nok tid:)

Fargevandring sa...

For noen utrolige nydelige bilder. Jeg ser at du koser deg med kameraet ditt! Tusen, tusen takk for koselig kommentar...da er det så godt å være tilbake igjen:-) Klem, Anne Lise

Randi sa...

Så fine bilder!!! Du er en flink fotograf! Jeg tilbrakte første delen av dagen inne på jobb. Det var kjedelig å sitte inne å se på den fine sola! Men vi får da håpe det kommer flere slike dager! I mårgo har eg fri, som hellbillies synger :) Kaldt her, -24 og jøtulen står å danse :) KLEM.

MinaStickor sa...

Jättevackra bilder! Älskar de med vattendropparna och isen i slutet :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...