lørdag 8. oktober 2011

Business cards

For ei stund sidan las eg om slike små, kjekke kort bestilt på nettbutikken Moo. Det kunne jo ha vore kjekt å ha, sånn i tilfelle... Og vips, så hadde eg bestilt 50 kort til 130 kr inkl. porto. Det gjekk nokre veker før dei låg i postkassen, men eg er godt fornøgd:) Eg har brukt bilder frå bloggen min. Du kan velge å bruke alt frå 1 bilde til 50 forskjellige...

Eg har valgt matt overflate, så bilda vart kanskje litt mørkare på ein måte. Velger du blank overflate, kan du få runde hjørner også. På andre sida har eg skrive tekst; namn og nummer, adresser og slikt. Ta deg ein titt inn her, og bli frista til å lage dine eigne kort:)

 
I have bought some business cards from Moo. 
50 nice cards with my photos on them:)
On the other side I have text; name and numbers, addresses and so on.

 

12 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

Gratulerer med visittkort! :) Det ene der kjenner jeg veldig godt igjen! :) Jeg smiler hver gang jeg går forbi hjertet mitt! :)

God søndag til deg Sonja!

Duse Pasteller sa...

Åh, så artig! Sånne vil jeg og!!:D
Dine var kjempefine, og veldig deg!!:)
takk for tipset:)
Nattaklem

Duse Pasteller sa...

**jeg òg HA

Fargevandring sa...

Så fine kort, Sonja!!! Ser at det er flere rundt omkring i blogglandia som er veldig fornøyde med hjertene sine som du har laget:-) jeg smiler også hver gang jeg går forbi mitt!!

3prinser sa...

Kjekt å ha :) Jeg har også bestilt derfra, gleder meg til de kommer!

Anonym sa...

Hei sonja!
Så fine kort - og de hjertene dine er bare helt skjønne.
Takk for den fine smurfeposen som dumpet ned i postkassa for en stund siden! Lillebror er ikke så opptatt av den, men mamma`n er såå fornøyd. Og de store smilte gjenkjennende og glade til de kjente figurene :)

KlemMarit

gult hus i svingen sa...

Flotte kort, Sonja:) Gleder meg til å få ett i Eplabestillingen min:)
Fin søndag ønskes deg fra Trine:) Klem

Ann Tove sa...

Flotte kort med fine bilder. Kjekt å ha :)

Berre Kristin sa...

Så stilig!! Takk for tips :)

Petra / Popetotrora sa...

Roligt med egna fina kort! :-)

Signe sa...

Så utrolig kule da!
Nå fikk jeg også lyst på :)

Klem og nyt siste resten av helga
~Signe

Bøllemamma sa...

Så flotte de var! Endte opp med å tilbringe halve kvelden med å lage mine egne minikort, syns de var så fine :) Følger deg, jeg :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...