fredag 6. juli 2012

TTT...

 
 


Ting tek tid!
Dette fargerike hekleriet har vore nesten ferdig... lenge.
Det mangla berre å hekle siste blomsten, men eg mangla liksom tiltakslyst.
No er arbeidet endeleg avslutta, og det vart altså til ei gardin til vindfanget:)
Den er lett stiva for at den skal henge finare.
Eg spente gardina opp med nåler på ei isoporplate (som eg hadde dekt med eit handkle), 
spraya lett med Stiff, og lot det tørke nokre timar før eg strauk lett over det heile. 

Oppskrift på blomstrane finn du her

 


No veit eg kor svermen av sommarfuglar har tenkt seg, hehe:-)


Sonja  




Finally my small crochet work is finished!
It is a curtain, as you can see:)



25 kommentarer:

Sigyn sa...

Så utrolig fin den der var!! Herlige farger!
Ha ei fin helg!!
Klem

Lilla dør sa...

Nydelig.......flotte farger! Ha fin sommer vider .

Siri sa...

Flotte farger og flotte bilder:-)

SOLSAUM sa...

Lekkert!
Ein blir i godt humør når ein ser det!

Det gjev ein god start på turen ut av huset, eller når ein kjem heim att��

Solklem

Fragmenter sa...

Dette var virkelig nydelig!! Aldri sett sånn gardin. Så kreativt og fint:) Dette noterer jeg i idéboka:)
Her vaskes det klær på spreng, drar til Spania på søndag. Gleder meg til soool:)
Klem

Blåbærlina sa...

Virkelig kjempefine blomster!
Nydelige farger, særlig den øverste lyseblå - knallfin og veldig inspirerende!!
Så kreativt :O)

Astri sa...

You comer up with the most clever ideas. I love these flowers as a small curtain...you are giving some inspiration! Thank you. :-)

Veronika Mikkelborg sa...

Så fint det blei! herlige farger :)

Oline Art sa...

Gud hvor er det FLOT! Det vil jeg også have:-) Måske jeg skulle lave det til min bagdør som består primært af glas - Det ville da være så fint. TAK for ideen:-)

Mitt lille roterom sa...

Så sommerlig! Og herlig med sommerfuglsvermen :)
Ha ei fin helg!

Ann Tove sa...

Kjempefint, flottaste kappane eg har sett på lenge.

Tins roser sa...

Nå ble jeg skikkelig glad her...for en
vakker blogg! Jeg er jo heklegal, så jeg
blir nødt til å melde meg som følger hos
deg. Takk for den herlige inspirasjonen!

Unknown sa...

Nydeleg gardin! :) Så enkel, og likevel så utruleg søt og inspirerande :) Og takk for tips om å stive blomane på isopor - det hadde eg nok ikkje kome på sjølv :)
God helg :)
Klem, KristiN

Edny sine puslerier sa...

Så fargerikt, lekkert og morsomt!! Kjempefin gardin;)

Gunnhild sa...

woow, det var fantastisk fint!! digga det, rett og slett!!

BoHo sa...

Finaste gardina eg nokon gong har sett:-)

Duse Pasteller sa...

Oj, så flott!
Kunne godt tenkt meg en sånn en i vinduet:)
Får sjekke ut oppskriften;)
klem

- marthe - sa...

Kjempefine små gardiner! Så lur ide! Både deg og sommerfuglene likte jeg kjempegodt :)

Unknown sa...

Takk for tips inne hos meg, jeg mannet meg opp og sendte en kommentar...så får jeg krysse fingrene, skulle drøømt om å eie et slikt dynetrekk;)) Kjempefin gardin du har laget, ha fine sommerdager videre, klemmer fra Wilhelmine

Berre Kristin sa...

Så stilig!! Systera mi kan hekle slike, så kanskje eg skal smiske litt med ho;) Ha ei god helg vidare!

Inghild sa...

Så fint det vart! Og veldig fine sommarfuglar og :-)

Anonym sa...

Kjempe kult! herlige farger.
Veldig inspirerende blogg du har,
Klem

E.R.R.Y sa...

Wow, de var verkligen fina! Så flink du är. :) Hoppas sommaren är fin hos dig!

elviras drops sa...

Denne var til å bli glad av, skilleg fin og fargerik! Trur eg må sjekke ut oppskrifta for slik vil eg veldig gjerne også ha:-) Og så likar eg sommarfuglane kjempegodt. Mange fine innlegg du har laga sidan sist:-) (nettopp koma heim frå ferie:-)

xoxo Heidi sa...

Takk for tips! Det synes jeg var en kul ide of hekle en gardin sånn!! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...