mandag 19. november 2012

Enkelt sjal


Eg starta på eit grønt sjal for ei stund sidan, men det 
har eg no som pauseprosjekt på jobben.
Då eg reiste til syden i høstferien begynte eg på eit blått sjal i 
same garn og mønster, men med litt tjukkare nål.
 

Eg hekla til eg syntes det såg passe stort ut - det vart
 enda litt større etter blokking.
Til avslutning hekla eg rundt heile sjalet med fastmasker.
Eit enkelt og fint mønster for dei av oss som ikkje har hekla så lenge.
Du finn mønsteret her.
Garn: Sandnes mini alpakka (eg brukte nesten 4 nøster), nål 4,5.


Ha ei fin veke!




I have crocheted a simple shawl in a lovely blue colour.
The yarn is pure, warm alpaca.
You'll find the pattern here.
Have a nice week!



 

10 kommentarer:

Unknown sa...

Lekkert. I verdens fineste farge !!

SOLSAUM sa...

Så flott det er!

Lunt, godt og lekkert;0)

Solklem

Blåbærlina sa...

Fint heklasjal og helt sikkert kjempedeilig i alpakka ;o)

Heather sa...

just gorgeous! a bet it feels lovely to wear, Heather x

AvMeg sa...

Så fint sjal, og det så ut som en veldig grei oppskrift :)

Tins roser sa...

Enkelt, men vakkert. For en nydelig farge...

Astri sa...

Oh it's that beautiful shade of blue that I love. Sometimes the simplest patterns make the biggest statements. :-)

Fru Keilegavlen sa...

Kjempefint sjal! Og mange flotte innlegg under her og. Mange gode tips til juleverkstad. Ønskjer deg ei fin og kreativ veke!

elviras drops sa...

Nydeleg blåfarge og alpakka er berre best, så mjukt og behageleg å bruke:-)

Elisabeth Solum sa...

Flott sjal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...