tirsdag 12. mars 2013

Tips til påskeverkstaden/Easter crafts

På jobben er det tradisjon med påskeverkstad.
Då samlast barnehagen og 1-4. trinn på skulen til felles formingsstund.
I år er eg dessverre bortreist denne dagen, 
men eg har lagt inn nokre forslag.

Dei fleste av tipsa som eg presenterer her har eg funne på Pinterest.


(Bildet er lånt her)

Sjekk desse supersøte kyllingane i filt!
Det går nok sikkert bra å lage dei i papir også.
Finn diy her.

These supercute chickens are made of felt, 
but you can make them of paper too.
You can find a picture diy here  


(Bildet er lånt her)

Dette er egentlig eit kort, men det er jo ein fin dekorasjon også.
Slike prosjekt med hender er veldig sjarmerandes:)
Les meir her.

This is supposed to be a card, but it works just fine as a decoration.
I love these small hand projects:)
Have a look here.  


(Bildet er lånt her)

Desse kyllingane tipsa eg om i fjor, men eg tek dei med i år også.
Eg likte dei så godt, og ikkje var dei så vanskelege å lage.
Vi brukte 2-3 fjører i staden for den eine.
Diy finn du her.

I wrote about these chickens last year, but I include them today as well.
They are so cute, and quite easy to make:)
Here is the diy (in Danish).
 

(Bildet er lånt her)

Til sist eit tips som vi store jentene kan like også.
Dei fleste har vel etter kvart stifta bekjentskap med washitapen, 
og desse klistermerkeegga kan du feste både her og der.
I fjor pynta eg kjøkkenskapa med slike egg. 
Dei er også flotte i vinduet, der du får lyset gjennom tapen.
Ta ein titt her.

Finally, something for the big girls.
I guess you have a roll or two of washi tape in the house.
You can make your own easter egg stickers.
They look amazing on the window glass.
Take a look here.


* * *


 Håper du fann noko av interesse.
I så fall, lykke til!

I hope you found something of interest in here.
If so, good luck!



    

19 kommentarer:

drudeblaa.blogspot.com sa...

Jeg falt helt for de øverste...

Billa Blå sa...

Å, her var det veldig mykje inspirerande :) Eg likte egga!

elviras drops sa...

Mange fine tips her, trur eg må lage slike washitape egg til vinduget:-) Er vel snart på tide å leite fram litt påskepynt no, klipte nokre søte harepusa i fjor som iallefall må fram:-)

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Hyggelige prosjekter og fine tips :) Så koselig at barnehagen og småskolen har verksted sammen!

AvMeg sa...

Jeg har alltid fått hjem fin skolelaga påskepynt. Elsker å høre de ivrige små som løper i mot meg når de kommer fra skolen : "Mamma, se hva jeg har laga! "
Lykke :)

Ingridstua sa...

Så morsomme ideer. Noe for både store og små! De øverste var flotte, likte fjærene så godt! Masse fin pynt :) kjenner jeg gleder meg til påsken :)

Tins roser sa...

For et nydelig tips, med søte pippipper. Så enkelt, men akk så søtt!

BrittB sa...

Fine tips! Hjemmelaga påskepynt er koselig, og dette så ut til å være enkelt og greit for unger å lage på "påskeverksted".
Jeg holder på å strikke påskeegg, men er ikke helt fornøyd med resultatet så langt, må visst øve meg på dette! :-)

Annes Muscari sa...

Takk for tips! Likte spesielt godt kyllingene i piperensere. Tror jeg må lage noen av dem med guttene før påske :)

Frøken Loppe sa...

Hei på deg!

Her var det masse herlege tips!!!
Er så søtt med små barnehender som lager og skaper noko sjølv!
Eg har samla på masse som jenta mi har laga opp igjennom tida, liker å sette det fram til jul/påske...
Mens ho seier OMG, Mamma!!!! "skal du sette fram alt det teite som eg laga i 1. klasse, eller ??!!" hi,hi
Tenker ho syns det er litt søtt ho og, når ho blir litt eldre... ;o)

fin dag til deg!
Her "inne" er det klar, blå himmel og sol i dag!! Herleg!!

klem

Elisabeth Solum sa...

Her var det masse flott inspirasjon! Takk for titten!
Fin dag til deg!
:D Klem Lisa

siri ore elle sa...

Heisan!
Så mange fine tips!! Jeg falt pladask for de kyllingene laget av piperensere! Så kule!!!
Ha en flott ettermiddag!
Klem Siri

BoHo sa...

Takk for gode tips:-)

grønn sa...

Takk for tipsene! Jeg har lovet ungene påskeverksted i ettermiddag, så dette avr perfekt :-)

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sa...

Hvor er de skønne Sonja :-)

Du har vundet: http://bettinaholst.blogspot.dk/2013/03/vindere-af-e-bgerne-blev.html

Unknown sa...

Mange flotte tips :o)

marian sa...

Gode tips her allså! Legg dei rett inn i mappa for "Påskepynt-idear" og kjem sikkert til å laga filtfuglane med fjør med 6. klasse neste veke.

Gode dagar til deg!

Frå Marian

Timotei sa...

Ja, her var det mange gode tips! Likte veldig godt de washitape-eggene.

Janne's Photography sa...

Mykje flott her Sonja! :) Flink er du!

Fin søndag til deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...