søndag 2. november 2014

Bodensee II









I dag kjem det litt blomster/hagebilder, og alle er 
frå blomsterøya Mainau i Bodensee.

Dei øverste er georginer/dahlia frå den enorme samlinga på øya.

Under er det bilder frå crysanthemum-utstillinga.







Og til sist litt frå nokre av dei mange frodige beda i parken.





Dette vert kanskje mitt siste blogginnlegg.
Eg må dessverre seie at interessa mi er sterkt dalande, 
og eg brukar heller tida på andre ting enn blogging.

Takk til alle som har vist interesse for bloggen min!


Sonja




3 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Kjempefine blomsterbilder! Trist om bloggen din blir borte da;( Jeg koser meg når jeg besøker siden din. Men det går jo litt opp og ned med aktiviteten hos mange, og jeg håper du kommer tilbake når du føler for det. Ønsker deg alt godt!

MarJE sa...

Så flott innlegg og nydelege blomster du viser.
Ja det er ei tid for alt. Det tek tid med blogging.
Koseleg å ha følgt deg.
Ha det godt.

BrittB sa...

Nydelige blomsterbilder!
Det har vært fint å følge bloggen din. Men jeg forstår at du synes det tar for mye tid med blogging.
Kanskje får du tid og lyst til å skrive innlegg igjen en vakker dag, håper det! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...